کد خبر: ۱۱۰۷۹۷
تاریخ انتشار: ۱۰:۰۲ - ۲۵ خرداد ۱۳۹۶

دیدار مسوولان باشگاه برق نوین شیراز با استاندار فارس

استاندار فارس گفت: فارس با داشتن جمعیتی معادل استان های اصفهان و خوزستان و همچنین دارا بودن امکانات ورزشی و ورزشگاهی مطلوب باید در لیگ برتر فوتبال تیم داشته باشد.
به گزارش شیرازه سید محمد علی افشانی، در دیدار سرپرست باشگاه برق نوین شیراز که با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری، رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان، مدیرکل ورزش و جوانان استان، فرماندار شیراز و مشاور استاندار فارس انجام شد ضمن تبریک صعود این تیم به دسته اول باشگاههای کشور اظهار داشت: برای پیشرفت کار و برای اینکه بتوانید در آینده رشد کنید باید بر داشته های خود اتکا کنید.
استاندار فارس افزود: دولت براساس محدودیت های قانونی نمی تواند مستقیم به تیم های حرفه ای کمک نماید اما از کمک و حمایت از فوتبال استان و تیم های لیگ یک کوتاهی نمی کنیم.
وی گفت: ما از هر تیم استان که برای رسیدن به لیگ برتر تلاش می کند حمایت خواهیم کرد همانگونه که در گذشته این حمایت ها و کمک ها انجام شده است.
مهندس افشانی ابراز داشت: بزرگترین حمایت ما از تیم های استان ساخت ورزشگاه بزرگ میانرود می باشد که باید با مدیریت صحیح در اختیار تیم های لیگ برتر و دسته اول قرار گیرد.
استاندار فارس گفت: باید تلاش کنید تا با برنامه ریزی درست و بهره گیری از بازیکنان خوب و مستعد استان و سایر تیم ها، امسال تیم های استان به لیگ برتر راه یابند.
در این جلسه سرپرست باشگاه برق نوین شیراز گزارشی از روند فعالیت های این باشگاه ارائه نمود.

نظرات بینندگان