کد خبر: ۱۱۱۵۴۳
تاریخ انتشار: ۱۱:۳۰ - ۱۵ تير ۱۳۹۶

درخشش ورزشکاران فارس در مسابقات جهانی پیوند اعضا

ورزشکاران استان فارس با کسب ۱۳ مدال رنگارنگ در مسابقات جهانی پیوند اعضا خوش درخشیدند.
به گزارش شیرازه ورزشکاران شرکت کننده از استان فارس در رقابت‌های جهانی پیوند اعضا ۱۳ مدال رنگارنگ کسب کردند و کلثوم ابراهیمی از این استان با کسب پنج مدال بیشترین مدال را برای کاروان ایران به ارمغان آورد.

در این مسابقات قرار بود کاروان ورزشی ایران با ۸۰ ورزشکار شرکت کند، اما برای ۴۰ نفر بیشتر ویزا صادر نشد که از این تعداد ۹ نفر از ورزشکاران فارس نیز نتوانستند در این مسابقات شرکت کنند و فارس با ۱۰ نفر حضور یافت، اما دستاورد آن کسب چهار نشان طلا، پنج نقره و چهار برنز بود.


بنابر این گزارش کلثوم ابراهیمی با کسب ۲ نشان طلا در دو و میدانی و یک نقره و ۲ برنز در رشته بولینگ به عنوان بهترین ورزشکار کاروان ورزشی ایران پنج مدال این رقابت‌ها را به خود اختصاص داد. همچنین معصومه رضایی، یک طلا در رشته پتانگ، ۲ نقره در ماده پرتاب وزنه و دو ۲۰۰ متر را از آن خود کرد. او گفت: الهام روشن چراغ نیز یک مدال نقره و یک برنز در دو و میدانی کسب کرد، فاطمه رمضانی یک طلا و یک نقره در بولینگ به دست آورد و فرشاد زندی هم در بولینگ مدال برنز را بر گردن آویخت.

ر‌ها رضایی فرد، فرشته فکری، طاهره مهدوی، سعید سهرابی، سیما کریمی، هایده اسلامی، علی حسن شاهی، مرتضی بنایی و کرامت الله خواجه‌ای دیگر ورزشکاران فارس بودند که به دلیل صادر نشدن ویزا در حالی که شانس زیادی برای کسب مدال در رشته‌های مختلف داشتند از راهیابی به این مسابقات محروم شدند.
بیست و یکمین دوره مسابقات جهانی پیوند اعضا از چهارم تا ۱۲ تیرماه ۹۶ در شهر مالاگا اسپانیا برگزار شد و کاروان ورزشی ایران با ۴۰ ورزشکار ۱۷ طلا، ۱۸ نقره و ۱۴ برنز کسب کرد و در رده دهم جهان قرار گرفت.
برچسب ها: شیرازه ، ورزشی ، اخبار
نظرات بینندگان