کد خبر: ۱۱۲۵۰۷
تاریخ انتشار: ۱۰:۱۴ - ۰۸ مرداد ۱۳۹۶

برگزاری نشست هم اندیشی روسای هیات های ورزشی فارس

جلسه هم اندیشی هیات های ورزشی با هدف ارائه طرح های اقتصادی در اداره ورزش و جوانان شیراز برگزار شد.
به گزارش سرویس ورزشی شیرازه در این نشست و شورا رؤسای هیات های بدن سازی، پرورش اندام و پاورلیفتینگ،  فوتبال، دوچرخه سواری، اتومبیلرانی و معاونت جوانان اداره ورزش و جوانان شیراز حضور داشتند.
در این نشست خبیری معاون اداره ورزش و جوانان اظهار داشت: مجموعه های هیات های ورزشی باید به صورت درون زا، رفتارهای درآمدزا داشته باشند، برخی فصول درآمدزایی پربار و برخی کم بار هستند و با تکرار می توان آن را به یک عادت مالی تبدیل کرد.
در هیئت هایی که چارت سازمانی به خوبی ایجاد و انتخاب شده اند می توان موفقیت را در حوزه های مختلف دید، اما عکس این قضیه نیز در هیات هایی که به این اصول پایبند نبوده اند حکمفرماست و موفقیت مالی و ورزشی حاصل نشده است.
کاووس عباسی رئیس هیات فوتبال شیراز نیز بیان داشت: شهرداری باید در ورزش سرمایه گذاری کند. المپیک ها در تمام تاریخ به نام شهرها نام گذاری شده اند که برای مثال به المپیک پکن، المپیک مونیخ، ریو و ... می توانم اشاره کنم، دلیل آن نیز چیزی جز دخیل شدن شهرداری هادر این رویدادها نیست، اما نقش شهرداری های فارس و شیراز در ورزش حرفه ای چقدر هست؟
عباسی اضافه کرد: باید مکان های ورزشی شهرداری به هیئت هاتحویل داده شوند تا با استفاده از کارشناسان ورزشی، در مسیر بهتری قرار بگیرند.
رئیس هیئت فوتبال خاطر نشان کرد: یکی دیگر ازکارهایی که می شود انجام داد برگزاری امور فرهنگی مثل کنسرت در مکان های ورزشی است.
برچسب ها: شیرازه ، ورزشی ، اخبار
نظرات بینندگان