کد خبر: ۱۱۳۳۹۳
تاریخ انتشار: ۰۸:۰۸ - ۳۱ مرداد ۱۳۹۶
مدیر کل ورزش و جوانان فارس خبر داد؛

احداث 240 طرح ورزشی در فارس طی 2 سال گذشته

مدیرکل ورزش و جوانان فارس گفت: در 2 سال گذشته 240 مکان ورزشی در سراسر استان احداث و در اختیار مردم قرار داده شده است.
به گزارش سرویس ورزشی شیرازه مدیرکل ورزش و جوانان فارس گفت: در 2 سال گذشته 240 مکان ورزشی در سراسر استان احداث و در اختیار مردم قرار داده شده است. حیدرعلی کامیاب در نشست کمیته فرهنگی و مشارکت های مردمی پیشگیری موادمخدر استان فارس که در سالن اجتماعات اداره کل ورزش و جوانان فارس برگزار شد افزود: بهترین راهکار برای پیشگیری و مبارزه با مواد مخدر ایجاد فضای مناسب فرهنگی و ورزشی برای همه اقشار مردم در کنار فرهنگ سازی آن می باشد که در همین راستا اداره کل ورزش و جوانان ضمن ایجاد فضای ورزشی در تمامی نقاط استان با شناسایی مناطق آسیب پذیر نسبت به اجرای برنامه های متنوع فرهنگی برای جوانان توسط اهالی همان مناطق در قالب سمن ها اقدام کرده است.

وی گفت: مهم ترین برنامه وزارت ورزش و جوانان آسان و در دسترس بودن ورزش برای همه و بالابردن سهم ورزش در سلامتی مردم می باشد که همین امر می تواند کمک شایانی به پیشگیری از گرایش به سمت مداد مخدر داشته باشد.

مدیرکل ورزش و جوانان فارس ادامه داد: با برنامه ریزی های انجام شده در تلاشیم تا حتی در دور افتاده ترین روستاهای استان مکان های ورزشی ایجاد کنیم که خوشبختانه با ساخت و سازهای انجام شده هم اکنون در بسیاری از نقاط استان سالن و زمین ورزشی وجود دارد و در آینده ای نزدیک سایر مناطق محروم استان نیز دارای مکان ورزشی مناسب خواهند شد.

کامیاب با اشاره به اینکه اعتیاد تنها به مواد مخدر ختم نمی شود بیان کرد: متاسفانه هم اکنون فضای مجازی در کنار همه محاسن خود آسیب های جدی به نظام خانواده وارد کرده است و بسیاری از جوانان به فضای مجازی اعتیاد پیدا کرده اند که در همین راستا نیز اداره کل ورزش و جوانان برنامه های فرهنگی مختلف از جمله تهیه کتاب های آموزشی و توزیع رایگان آن در بین خانواده ها را انجام داده است.

برچسب ها: شیرازه ، ورزشی ، اخبار
نظرات بینندگان