کد خبر: ۱۱۳۸۱۱
تاریخ انتشار: ۰۷:۲۳ - ۱۲ شهريور ۱۳۹۶
حضور در مکان چهاردهم جدول؛

نمایش ضعیف فجری ها در لیگ/ سه باخت از چهار مسابقه!

از هفته چهارم لیگ دسته اول فوتبال کشور تیم فجرشهید سپاسی شیراز با یک گل مغلوب نفت مسجد سلیمان شد تا سومین شکست این تیم از چهار دیدار اخیر لیگ یک رقم بخورد.
به گزارش شیرازه در هفته چهارم مسابقات لیگ دسته یک فوتبال باشگاه‌های کشور جام آزادگان تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان به مصاف تیم فجر شهید سپاسی شیراز رفت.

در این بازی که در استادیوم شهید بهنام محمدی‌راد مسجدسلیمان برگزار شد محمدحسین ترابیان با کمک حافظ عظیمی و علی الفتی قضاوت آن را بر عهده داشت.

محمود فکری سرمربی تیم نفت مسجدسلیمان، یوسف بهزادی، میلاد خدایی‌اصل، مجید ایوبی، علی گودرزی، سعید غلامعلی بیگی، شهاب زندی، عباس یحیی بیگی، حسین دوستدار (64- اکبر آفاق)، احمد داودی، محمد علی‌نژاد (87- میلاد میداودی) و احمد حجتی (71- احمد گمار) را به میدان فرستاد.

همچنین از سوی علی کلانتری سرمربی تیم فجر شهید سپاسی شیراز، پیمان سلمانی، سیدجلال عبدی، احسان جودکی، سید محمد حسینی، علی مصلی‌نژاد، امین شجاعیان، ابوذر صفرزاده، میلاد امیری (83- امین مشایخ)، محمد پاپی، مهدی دغاغله (81- محمدرضا نجات) و محمدمهدی نظری (66- شاهین مجیدی) به میدان رفتند.

در این بازی اکبر آفاق در دقیقه 79 یک گل برای تیم خود نفت مسجدسلیمان زد تا بازی هفته چهارم لیگ دسته یک با این گل سه امتیازی به پایان برود و 5 هزار تماشاگر مسجدسلیمانی با خوشحالی به خانه بروند.

با این برد تیم نفت مسجدسلیمان 12 امتیازی شد و به صدر جدول مسابقات لیگ دسته یک فوتبال باشگاه‌های کشور جام آزادگان رفت و فجرسپاسی نیز با 3 امتیاز در مکان چهاردهم جدول جای گرفت.

عباس یحیی بیگی، احمد داودی، حسین دوستدار از نفت مسجدسلیمان و سید محمد حسینی از فجر شهید سپاسی شیراز اخطار گرفتند.

نمایش ضعیف فجری ها در لیگ یک/ سومین باخت فجرسپاسی از چهار مسابقه


نظرات بینندگان