کد خبر: ۱۱۴۸۴۱
تاریخ انتشار: ۱۱:۰۵ - ۱۳ مهر ۱۳۹۶

تساوی خارج از خانه فجری ها در هفته هفتم لیگ یک فوتبال کشور

تیم فجر شهید سپاسی شیراز از هفته هفتم رقابت های لیگ یک فوتبال باشگاه های کشور در دیداری خارج از خانه برابر آلومینیوم اراک به تساوی دست یافت.
به گزارش سرویس ورزشی شیرازه این دیدار ساعت 15:30 دقیقه عصر دیروز به میزبانی آلومینیوم اراک در استادیوم امام خمینی این شهر برگزار شد که حاصل 90 دقیقه تلاش دو تیم تساوی بدون گل بود.

تیم فجر شهید سپاسی شیراز با ترکیب اولیه دغاغله، نصیری، شجاعیان، مجیدی، پاپی، زینال خیری، مصلی، حسینی، عبدی، جودکی و سلمانی در این دیدار حضور یافت.

دو تیم در شرایطی به مصاف هم رفتند که در هفته گذشته موفق به شکست حریفان خود شده بودند.در نیمه اول هر دو تیم موقعیت برای گلزنی داشتند که بهترین فرصت فجرسپاسی را پاپی و بهترین بخت میزبان را نیز ابوالفضل قربانی از دست دادند تا نیمه نخست با تساوی بدون گل به اتمام برسد.

در ادامه شاگردان بصیری در تیم آلومینیوم نتوانستند از موقعیت هایشان بهره ببرند تا دیدار حساس دو تیم با تساوی بدون گل به اتمام برسد. آلومینیوم با تساوی در بازی امروز 7 امتیازی شد و در رده چهاردهم جدول قرار گرفت.فجرسپاسی نیز با کسب این یک امتیاز خارج از خانه 10 امتیازی شد و تا قبل از برگزاری دیدار دو تیم ملوان بندرانزلی و مس رفسنجان در رده دهم جدول قرار گرفت.


نظرات بینندگان