کد خبر: ۱۳۸۷۷۶
تاریخ انتشار: ۱۵:۲۵ - ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۹

حمایت شركت شهرک هاي صنعتی فارس از پایان نامه های دانشجویی با موضوع جهش توليد

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی فارس از حمایت اين شركت از پایان نامه های دوره های تحصیلات تکمیلی با محوريت جهش توليد در صنايع كوچك خبر داد.
به گزارش شیرازه، احد فتوحي افزود: این طرح به منظور  استفاده از توان علمی دانشجویان دوره تحصیلات تکمیلی در زمینه های مختلف مورد نیاز صنایع کوچک،در راستاي جهش توليد  انجام می شود.

وی توسعه همکاری های علمی – پژوهشی بین دانشگاهها و صنعت، شناسایی و معرفی استادان و دانشجویان مستعد و علاقه مند در زمینه های مرتبط ، استفاده از نظرات و تخصص آنها و هدایت و بهره برداری از پایان نامه های تحصیلات تکمیلی برای حل مشکلات صنایع کوچک و كمك به جهش توليد  و استفاده از ظرفیت های قابل توجه دانشگاهها در این زمینه ها را از جمله اهداف اجرای این طرح بیان کرد.

مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی فارس تصریح کرد: بر اساس این طرح، از پایان نامه های کارشناسی ارشد تا سقف ۲۰ میلیون ریال، دکتری تا سقف ۴۰ میلیون ریال، فوق دکتری تا سقف ۶۰میلیون  ريال حمایت خواهد شد.

وی اضافه کرد: موضوعات پایان نامه ها باید از بین اولویت های تحقیقاتی و مطالعاتی اعلام شده توسط سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران و شرکت شهرک های صنعتی فارس باشد تا علاوه بر رفع مسائل و مشکلات، راهکارهای جدید برای جهش توليد و نيز توسعه و حمایت یا رفع معضلات عمومی صنایع کوچک باشد.

مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی فارس توجه به مشخصات اقلیمی و جغرافیایی و منابع انسانی و مزیت های منطقه ای و ملی در طرحهای توسعه ای از جمله دیگر ویژگیهای پایان نامه بیان کرد.

فتوحي  تصریح کرد: متقاضیان باید با مراجعه به شرکت شهرکهای صنعتی فارس و ارائه مدارک لازم و تکمیل فرم درخواست، موضوعات پایان نامه را مطرح و پس از آن موارد در کمیته بررسی پایان نامه مطرح و سپس انتخاب خواهد شد. 

وی با بیان اینکه تاکنون از پایان نامه های مختلفی توسط این شرکت حمایت شده است، افزود: موارد مرتبط برای موضوعات پایان نامه ها در شرکت شهرکهای صنعتی فارس موجود است و متقاضیان می توانند با مراجعه به این شرکت از این موضوعات آگاهی یابند

نظرات بینندگان