کد خبر: ۱۴۷۱۱۸
تاریخ انتشار: ۲۳:۵۴ - ۰۸ خرداد ۱۴۰۰
مدیرکل پشتیبانی امور دام استان فارس:

خرید دام زنده عشایر به قیمت هر کیلوگرم ۴۵ هزارتومان/به ازای هر کیلوگرم دام زنده، سه کیلوگرم جو یارانه‌ای دریافت کنید

رحمانی گفت: دام عشایر به قیمت هر کیلوگرم ۴۵ هزارتومان توسط شرکت پشتیبانی امور دام خریداری می شود.
به گزارش سرویس اقتصادی شیرازه، رهام رحمانی مدیرکل پشتیبانی امور دام استان فارس امروز 8 خرداد ماه در حاشیه جلسه خرید تضمینی دام مازاد عشایر عنوان کرد: دام زنده عشایر به قیمت ترکیبی هر کیلوگرم ۴۵ هزارتومان توسط شرکت پشتیبانی امور دام و با همکاری سازمان جهاد کشاورزی استان و مدیریت شهرستانهای استان، اداره کل امور عشایر استان و شهرستانها و همچنین ادارات کل دامپزشکی استان و شهرستانها و با مباشرت اتحادیه شرکت های تعاونی عشایر خریداری می شود.

وی افزود: در این طرح که دستورالعمل آن توسط دفتر مرکزی اداره کل پشتیبانی امور دام کشور ابلاغ گردیده، به ازای هر کیلوگرم دام زنده، سه کیلوگرم جو یارانه ای و دولتی به عشایری که دام خود را به دولت می فروشند، داده می شود.

رحمانی تصریح کرد: با توجه به عدم بارش ها در سال جاری و خشکسالی به وجود آمده، دامداران عشایری و روستایی باید مورد حمایت قرار می گرفتند تا دسترنج آنها که به صورت دام سنگین و سبک است بر اثر خشکسالی تلف نشود.

وی در پایان اظهار کرد: امیدواریم با اقدام به موقع ادارات و سازمان های دولتی، اتحادیه و شرکت های تعاونی عشایری استان و دامداران عملیات خرید به زودی شروع شود تا از ضرر و زیان بیشتر  تولیدکنندگان جلوگیری شود.

انتهای پیام/س/ر
نظرات بینندگان