کد خبر: ۱۵۰۱۷۹
تاریخ انتشار: ۱۵:۰۴ - ۰۶ مهر ۱۴۰۰
عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی شیراز خواستار شد:

همکاری شهرداری شیراز در جهت ساخت درمانگاه بیمارستان حضرت علی اصغر (ع)/تجلیل از احمدرضا مداح، عکاس شیرازه به عنوان جهادگرعرصه سلامت

عضو موسسه خیریه بیمارستان حضرت علی اصغر(ع) خواستار همکاری شهرداری شیراز در جهت ساخت درمانگاه بیمارستان حضرت علی اصغر (ع) برای ارائه خدمات درمانی به بیماران شد.
به گزارش سرویس سلامت شیرازه، محمدهادی ایمانیه عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی شیراز درهمایش شکرانه و سپاس، با اشاره به خدمات کادر درمان و نیرو‌های جهادی در ایام شیوع بیماری کرونا، گفت: خیران و نیک اندیشان فارسی نیز در روز‌های کرونایی که تمامی کشور‌های دنیا شاهد آن بودیم، گل کاشتند و خوش درخشیدند.

وی با بیان اینکه اگر کمک‌های خیران در کنار کمک‌های دولت نبود نتایج خوبی حاصل نمی شد، اظهارداشت: خیرین فعال در عرصه مبارزه با کرونا در یک سال و نیم گذشته برای تامین نیاز مراکز درمانی و بهداشتی برای ارائه خدمات بهتر به بیماران در تهیه و تجهیز دستگاه‌های تنفسی، دستگاه اکسیژن ساز، دستگاه مانیتور، ماسک، گان، تغذیه بیماران کمک‌های بسیاری کردند.

عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی شیراز با اشاره به فراهم بودن زیرساخت‌ها برای ساخت درمانگاه بیمارستان حضرت علی اصغر (ع) برای درمان بیماران سرپایی خواستار همکاری بیشتر شهرداری شیراز در این زمینه شد.

کمک ١٠ میلیارد تومانی خیرین به بیمارستان حضرت علی اصغر(ع)از ابتدای کرونا تا کنون


شاه محمدی دبیر موسسه خیرین بیمارستان حضرت علی اصغر نیز گفت: در این مدت ٤٠ میلیارد تومان در بیمارستان حضرت علی اصغر هزینه تجهیزات و امکانات درمانی شد که ٢٥ درصد معادل ١٠ میلیارد تومان آن را خیران تامین و پرداخت کرده اند.


علی‌اکبر رامجردی مدیرعامل مجمع خیرین تامین سلامت فارس نیز در این مراسم با قدردانی از همراهی خیران در حوزه سلامت، گفت: تمام اقدامات عمرانی بعد از انقلاب را خیرین بزرگ در شیراز ایجاد کردند و بنا‌های بهداشت و درمانی در کلانشهر شیراز تنها محدود به چند مرکز درمانی بود و اکنون ۱۸ بیمارستان بزرگ از جمله (بیمارستان پیوند اعضاء، بیمارستان مادر و کودک و بیمارستان سرطان ساخت شده و بیش از ۳ هزار تخت بیمارستانی داریم.

وی با اشاره به انعقاد ۲ هزار و ۵۰۰ تفاهم نامه با نیک اندیشان، افزود: در چهار ماهه اول امسال نیز بیش از ۲۵ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان انجام تفاهم نامه با خیرین تنظیم شده که ۱۹ مورد آن در شیراز و مابقی مربوط به شهرستان‌ها بوده است.

رامجردی در خصوص موانع خیرین، گفت: موانع پیش روی خیرین به سه دسته کلی تقسیم می‌شود یکی اداری و ساختاری است که باید تلاش‌هایی زیادی در این باره انجام شود. یکی هم مربوط به ایجاد هماهنگی بین مدیران و واحد‌ها و خیرین است و دیگری اهمیت و حساسیت کار با خیرین است که ابزار‌های لازم، احساسات و توقعات عمومی و ماندگاری نیات خیران بسیار مهم است که خوشبختانه این سه مانع در فارس به خوبی مدیریت شده است.

وی با بیان اینکه بیمارستان حضرت علی اصغر (ع) در شیراز که در روز‌های نخستین به عنوان مرکز بهداشتی، درمانی و قرنطینه بیماران مبتلا به کرونا در استان فارس تعیین شده بود، افزود: پزشکان و کادر درمان، خیران، خیریه‌ها و تشکل‌های مردم نهاد در مبارزه با بیماری کرونا سربلند بیرون آمدند.

در این همایش از ١٠٠ نیک اندیش عرصه سلامت بیمارستان حضرت علی اصغر(ع)تجلیل  شد.
متذکر می شود در این آئین از عکاس شیرازه  احمدرضا مداح، عکاس جهادگرعرصه سلامت شیراز تجلیل شد.

انتهای پیام/س
نظرات بینندگان