کد خبر: ۱۵۱۸۷۷
تاریخ انتشار: ۲۲:۴۹ - ۱۰ دی ۱۴۰۰

شعله های سرکش آتش در سوله اسباب‌بازی

روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز از وقوع حریق گسترده در یک سوله فروش اسباب بازی در بامداد امروز خبر داد.

به گزارش سرویس حوادث شیرازه، روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز از وقوع حریق گسترده در یک سوله فروش اسباب بازی در بامداد امروز خبر داد.

محمد هادی قانع رییس سازمان آتش‌نشانی شیراز در این باره اظهار کرد: ساعت ۱:۳۳ دقیقه بامداد روز جاری یک مورد آتش سوزی گسترده در یک سوله در خیابان فرخیان ( تیموری)  به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز  اطلاع داده شد.

وی ادامه داد: محل حادثه سوله ای حدودا ۱۰۰ متری با بالکنی ۵۰ متری بود که در نبود مالک طعمه حریق شده بود.

 با توجه به مغازه های همجوار این سوله و مرتبط بودن سقف مغازه ها با یکدیگر سریعا پنج ایستگاه آتش نشانی  به همراه شش دستگاه خودرو های اطفایی سنگین و واحد سیستم تنفسی به محل اعزام شدند.

قانع اظهار داشت: زمانی که نیرو ها به محل رسیدند سوله کاملا شعله ور بود و بیم تخریب شدن سقف سوله و انتقال شعله ها به مغازه های مجاور  وجود داشت.

وی افزود: آتش نشانان عملیات را با برش دادن درب سوله آغاز کردند و مشغول عملیات شدند که در مرحله اول از سرایت آتش به مغازه های همجوار جلوگیری کردند و آتش را تحت کنترل درآوردند.

رییس سازمان آتش‌نشانی شیراز با بیان اینکه مورد مصدومیت در این حادثه وجود نداشت گفت: آتش نشانان با سه ساعت تلاش بی وقفه شعله های آتش را به طور کامل خاموش و با نفوذ به فضای  داخل ایمن سازی محل انجام شد.

وی ادامه داد: این حادثه بر اثر سهل انگاری افراد و ایجاد آتش در مجاورت این سوله و در نتیجه نفوذ شعله ها به فضای داخلی سوله به وقوع پیوست و خسارت زیادی بر جای گذاشته است.

انتهای پیام/ف

نظرات بینندگان