کد خبر: ۱۵۴۴۵۹
تاریخ انتشار: ۲۳:۰۴ - ۲۱ خرداد ۱۴۰۱

اجرای طرح خنکای مهربانی با اهدای ۱۲۵ دستگاه کولر به حاشیه‌نشینان شیراز

با آغاز فصل گرما و به مناسبت میلاد امام مهربانی‌ها، ۱۲۵ دستگاه کولر توسط گروه جهادی علمدار جهاد به نیازمندان حاشیه‌نشین شیراز اهداء شد.

به گزارش سرویس اجتماعی شیرازه، با آغاز فصل گرما و به مناسبت میلاد امام مهربانی‌ها، ۱۲۵ دستگاه کولر توسط گروه جهادی علمدار جهاد به نیازمندان حاشیه‌نشین شیراز اهداء شد.

مجموعه جهادی علمدار جهاد، گروهی مردمی است که مدتها است دغدغه اش تغییر وضعیت محرومین استان فارس است، از ساخت منزل گرفته تا بسته های مومنانه. حال با شروع فصل گرما، خنکایی از جنس مهربانی را به خانه نیازمندان هدیه کردند.

در آخرین روز از دهه کرامت مصادف با میلاد، امام رضا( علیه السلام)، ۱۲۵ کولر به ارزش ۴۰۰ میلیون بین نیازمندان حاشیه نشین شیراز توزیع شد.

مدیر مجموعه جهادی علمدار جهاد، انگیزه اجرای طرح خنکای مهربانی را همدلی با مردم به ویژه طبقه محروم دانست و گفت: با وجود فشار اقتصادی موجود در جامعه، امکان تهیه اقلامی  سنگینی از قبیل سیستم های سرمایشی نیست و این وظیفه ما است که مثل همیشه کنار همشهریان و هم استانی‌ها باشیم.

عبدالغفار حسینی با اشاره به استقبال مردم در جهت تهیه هزینه پویش خنکای مهربانی افزود: تمام هزینه ها به صورت مردمی جمع آوری شده است و این نشان دهنده مردم نوازی همشهریان شیرازی است.

وی گفت: گروه های هدف توسط معتمدین و گروه های شناسایی مشخص شدند تا در توزیع کمک‌ها، خانواده مستحقی از قلم نیافتد.

انتهای پیام/م

منبع: فارس
نظرات بینندگان