کد خبر: ۱۵۵۷۷۶
تاریخ انتشار: ۱۵:۰۴ - ۰۲ شهريور ۱۴۰۱
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان آباده:

ساخت وسازهای غیر مجاز در شهر بهمن با حکم قضایی تخریب شد

امینی از اجرای احکام قضایی در راستای تخریب ساخت وسازهای غیرمجاز و آزادسازی اراضی بخش کشاورزی و باغ ها در سطح شهرستان خبر داد.
به گزارش سرویس اجتماعی شهرستان های شیرازه، مهدی امینی مدیر جهاد کشاورزی شهرستان آباده تصریح کرد: ۸ فقره ساخت و ساز غیر مجاز که قبلاً مراحل اخطار و تشکیل پرونده قضائی را طی کرده بودند تخریب شد.

وی افزود: این تخریب‌ها در چهارچوب اجرای احکام قطعی دادگاه و با دستور دادستان در اجرای تبصره ۲ ماده ۱۰ قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغ‌ها، با حضور نماینده دادستان، نیروی انتظامی و کارشناسان اداره امور اراضی شهرستان انجام شد.

این مقام مسئول با تاکید بر حفاظت از اراضی کشاورزی و باغ‌ها اظهار کرد: واحد گشت اداره امور اراضی این مدیریت بطور مستمر تغییر کاربری‌های غیر مجاز را رصد و گزارش می‌کنند.و سامانه تلفنی ۱۳۱ آماده دریافت گزارشات مردمی با موضوع تغییر کاربری است.

حسین محمدی کارشناس حقوقی امور اراضی هم با بیان اینکه صیانت از اراضی کشاورزی و باغ‌ها از مهمترین دغدغه‌های امور اراضی و جهاد کشاورزی است افزود: شایسته است مردم قبل هر گونه خرید زمین زراعی و باغ و قبل از رد و بدل ثمن معامله با مراجعه به مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان با کارشناسان امور اراضی مشورت نمایند

انتهای پیام/ر
منبع: مهر
برچسب ها: شیرازه ، فارس ، آباده
نظرات بینندگان