کد خبر: ۱۵۷۷۷۳
تاریخ انتشار: ۰۹:۴۷ - ۲۹ دی ۱۴۰۱
رئیس اورژانس ۱۱۵ سپیدان:

نجات جان مادر باردار سپیدانی پس از تلاش 9 ساعته

مادر باردار ساکن روستای تل زری از توابع دهستان کمهر، با تلاش ۹ ساعته تکنسین های اورژانس ۱۱۵ و مرکز بهداشت شهرستان سپیدان، به سلامت به بیمارستان حضرت امام حسین(ع) این شهرستان منتقل شد.
به گزارش خبرنگار حوزه سلامت پایگاه تحلیلی خبری «شیرازه»رشید ماندنی رئیس اورژانس ۱۱۵ سپیدان گفت: با اعلام گزارشی مبنی بر حاد بودن وضعیت مادر بار بلافاصله یک دستگاه آمبولانس با حضور سه تکنسین اورژانس به همراه یک دستگاه پیکاپ به روستای تل‌زری اعزام شد که به دلیل بارندگی شدید و انسداد جاده با برف و کولاک، پس از چهار ساعت تلاش نیروهای اورژانس و مرکز بهداشت و با همکاری هلال احمر، آمبولانس به این روستا رسید.

رشید ماندنی ادامه داد: در بررسی های انجام شده، نیاز به اعزام مادر باردار تشخیص داده شد و به دلیل بارش برف و کولاک در مسیر کوهستانی روستای اسفیان و انسداد جاده و ترافیک شدید در جاده های منتهی به پیست اسکی، مادر در ساعت ۱۹ به بیمارستان حضرت امام حسین(ع) منتقل شد.

این ماموریت امدادی با مشارکت تکنسین های اورژانس،مرکز بهداشت و هلال احمر انجام شده است.

مرکز بهداشت سپیدان شرایط اسکان رایگان در شهر اردکان را برای مادران باردار نیازمند مراقبت ویژه و یا بارداری بالای ۳۵ هفته که در مناطق کوهستانی و صعب العبور زندگی می کنند فراهم کرده است.



انتهای پیام/224224
نظرات بینندگان