کد خبر: ۱۵۸۰۸۶
تاریخ انتشار: ۱۰:۱۲ - ۲۴ بهمن ۱۴۰۱
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری فارس مطرح کرد:

آمادگی کامل فارس جهت حضور سرمایه‌گذاران

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری فارس در دیدار با سرمایه‌گذار قطری گفت: شرایط‌ مناسبی برای سرمایه‌گذاری در فارس وجود دارد.
به گزارش خبرنگار گروه اقتصادی پایگاه تحلیلی خبری «شیرازه»ربانی زاده معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری فارس در دیدار با سرمایه گذار قطری  مردم استان فارس و کشور قطر را دارای اشتراکات دینی و فرهنگی دانست و افزود: جمهوری اسلامی ایران به انسانیت توجه دارد و همواره به همسایگان خود وفادار بوده است.

ربانی زاده گفت: مردم استان فارس هم از دیرباز ارتباط فرهنگی عمیقی با کشورهای جنوبی خلیج فارس داشته اند.

جانشین استاندار در کارگروه حمایت از سرمایه‌گذاری گفت: در حوزه سرمایه گذاری نیز هم اینک فرصت‌های قابل توجهی در حوزه‌های صنعتی، کشاورزی، معدنی و گردشگری در فارس وجود دارد.

ربانی زاده افزود: جمهوری اسلامی ایران امنیت سرمایه گذاری را تامین می‌کند و هم اینک نیز شرایط مطلوبی برای سرمایه گذاری فراهم است.

مردم قطر حمایت‌های ایران در شرایط سخت را فراموش نمی‌کنند

سرمایه گذار قطری نیز در این دیدار گفت: مردم و مسئولان کشور قطر حمایت جمهوری اسلامی ایران از این کشور در شرایط سخت را هرگز فراموش نخواهند کرد.

یوسف عبدالرحمان، ارتباط مردم قطر و فارس را از گذشته مستحکم دانست و بیان کرد: امنیت سرمایه گذاری به شکل مناسبی در استان فارس وجود دارد و موانع موجود قابل رفع است و هم اینک نیز آماده گسترش همکاری‌های اقتصادی با استان فارس هستیم.


انتهای پیام/224224
نظرات بینندگان