کد خبر: ۱۵۸۳۲۱
تاریخ انتشار: ۱۸:۳۶ - ۱۴ اسفند ۱۴۰۱
معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استانداری فارس خبر داد:‌

اجرای طرح دستیار مردمی استانداران و فرمانداران در فارس

معاون استاندار فارس از طرح دستیار مردمی استانداران و فرمانداران خبر داد و گفت: این طرح در راستای سیاست‌های دولت مطرح شد.ف
به گزارش خبرنگار گروه ورزشی پایگاه تحلیلی خبری شیرازه، اسماعیل محبی پور معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری فارس امروز ۱۴ اسفند ماه آیین آغاز روند اجرایی طرح شهید محمد اسلامی که با حضور ۳۰ سمن برگزار شد، بر تجمیع اطلاعات توسط ادارات مختلف تاکید کرد و گفت: خلاء بانک اطلاعاتی و اطلاع‌رسانی ضعیف از ضعف‌های موجود در استان فارس است.

وی با بیان اینکه اطلاع‌رسانی باید بر اساس نیاز مخاطبان باشد، اظهار کرد: دو عامل قدرت در جهان وجود دارد، یکی داشتن اطلاعات و دیگر اطلاع رسانی است.

محبی‌پور در ادامه بر لزوم اطلاع‌رسانی اقدامات انجام شده در راستای خدمت به مردم تأکید کرد و گفت: با وجود مشکلات مالی که وجود دارد، امسال نسبت به سال گذشته ۲ برابر پروژه در این استان افتتاح شده و برای آن حدود ۱۷ هزار میلیارد تومان هزینه شده است که مردم باید این موضوع را بدانند.

معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس با تاکید بر اینکه باید به مردم بگوییم که چه کارهایی در حال رخ دادن است و چه اقداماتی انجام می‌شود، تصریح کرد: باید به جامعه اطمینان دهیم که جوانان در حال انجام کار و فعالیت هستند.

دبیر شورای اداری استان فارس در ادامه اظهار کرد: امروز جوانان انگیزه زیادی برای خدمت کردن دارند که با گذشته قابل قیاس نیست؛ در گام دوم انقلاب تا چهل سال آینده امید به حرکت پویا و اثرگذار جوانان است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود بر مردمی کردن حاکمیت تاکید کرد و گفت: ۲۰۰ اختیار توسط وزارتخانه‌ها به استانداران واگذار شده است که مقرر گردیده مردم در انجام این امور دخیل شوند.

محبی پور همچنین از طرح دستیار مردمی استانداران و فرمانداران خبر داد و گفت: این طرح در راستای سیاست‌های دولت مطرح شد و پیش از این به استانداران ابلاغ شد که جهت پیگیری مردمی امور در کنار استانداران یک دستیار قرار گیرد، اکنون ابلاغ دستیار مردمی سازی فعالیت‌ها برای فرمانداران نیز صادر شده است.

در پایان این جلسه که در اداره کل ورزش و جوانان فارس برگزار شد، از ۱۰ تن از جوانان که در حوزه‌های مختلف فعالیت داشتند تجلیل شد.

به گزارش شیرازه، سمیه رعیتی سردبیر پایگاه تحلیلی خبری شیرازه و فاطمه نیکوکار خبرنگار این رسانه نیز در حوزه اطلاع رسانی و ترویج بیانیه گام دوم انقلاب مورد تجلیل قرار گرفتند.


انتهای پیام/224224

نظرات بینندگان