کد خبر: ۱۵۸۹۲۱
تاریخ انتشار: ۱۹:۴۶ - ۲۹ فروردين ۱۴۰۲
سرمربی استقلال:

دربی را تیمی می‌برد که ذهنی آماده‌تر باشد

سرمربی استقلال درباره دربی در جمع اطرافیانش تاکید می‌کند: هر تیمی از لحاظ ذهنی آماده‌تر باشد دربی را خواهد برد.
به گزارش خبرنگار گروه ورزشی پایگاه تحلیلی خبری«شیرازه»، عکسی از پدل بازی کردن ریکاردو ساپینتو، سرمربی موفق استقلال در کنار مجتبی جباری، امین منوچهری و اشپیتیم آرفی روز گذشته منتشر شد، این در حالی است که سرمربی آبی‌ها که سرانجام تیمش را به صدر جدول رساند این هفته باید استقلال را به مصاف پرسپولیس بفرستد. 

طبق شنیده‌ها ساپینتو علاقه زیادی به ورزش دارد و پدل بازی کردن هم یکی از تفریحات این مربی محبوب به حساب می‌آید که در روز تعطیلی تمرین استقلال به این بازی مشغول شد.

شنیده می‌شود ساپینتو از هر فرصتی که به دست می‌آورد برای انجام این رشته ورزشی استفاده می‌کند و جالب اینکه همان رفتار هیجانی در کنار زمین در زمان مربیگری توام با عصبانیت در زمین پدل هم گاهی از این سرمربی بروز کرده و عجیب اینکه این چهره معمولا به خاطر بالا رفتن فشار و عصبانیت بیش از حد در جریان بازی، راکت‌هایش را هم شکسته است! اطرافیان او می‌گویند ساپینتو برعکس رفتار هیجانی و چهره خشنی که دارد، از دل پاک و پراحساسی برخوردار است که فقط در برخوردهای روزمره می‌توان به آن پی برد. جالب اینکه آرفی در این بازی یار ساپینتو بود و شنیده می‌شود طرفین ارتباط صمیمانه‌ای با هم دارند.

ساپینتو بعد از این دیدار که در فضایی دوستانه و دور از کری‌های همیشگی برگزار شده، درباره دربی در جمع اطرافیانش تاکید می‌کند: «هر تیمی از لحاظ ذهنی آماده‌تر باشد این بازی را خواهد برد. من به استقلال و بچه‌هایم برای این دیدار خیلی امیدوار هستم. خوشحالم که با بچه‌هایی کار می‌کنم که از لحاظ ذهنی، بدنی و فنی بسیار حرفه‌ای و تاکتیک پذیر هستند. از این بابت احساس خوبی دارم.»

وی که مدتی قبل‌تر نشان داد از مسائل حاشیه‌ای اطراف تیمش به ستوه آمده است در این مورد افزود: «همه اتفاقات و مشکلات قبل را فراموش کرده‌ام و بعد از اینکه جام را بگیرم درباره حواشی تیم در این مدت صحبت خواهم کرد. هدفم مهم‌تر است و وظیفه‌ام در قبال مردم سنگین‌تر است.»

ساپینتو در پاسخ به پیش‌بینی‌اش از نتیجه دربی خندیده و علامت پیروزی نشان داد.


انتهای پیام/

برچسب ها: ورزشی ، فوتبال ، دربی
نظرات بینندگان