کد خبر: ۱۵۹۴۲۰
تاریخ انتشار: ۱۸:۴۵ - ۰۶ خرداد ۱۴۰۲
رئیس شورای اسلامی شهر شیراز خبر داد:

سه درصد از بودجه سال جاری به محرومیت‌زدایی مناطق محروم اختصاص یافت

نشست ماهیانه رابطین شوراهای محلات و مسئولین کارگروه‌های تخصصی کمیسیون‌ها و کمیته‌های شوراهای محلات شهر شیراز با حضور رئیس و نائب رئیس شورای اسلامی شهر شیراز برگزار شد .
به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه تحلیلی خبری«شیرازه»،نشست ماهیانه بررسی و رسیدگی به درخواست‌ها و مطالبات فرهنگی ، اجتماعی ،عمرانی ،خدماتی و ... رابطین شوراهای اسلامی محلات و مسئولین کارگروه‌های تخصصی کمیسیون‌ها و کمیته‌ها با حضور طاهری رییس شورای اسلامی شهر ، تذروی نائب رئیس شورای اسلامی و رابطین شوراهای محلات و مسئولین کارگروه‌های تخصصی روز گذشته در شورای اسلامی شهر برگزار شد . 

در این نشست طاهری رئیس شورای اسلامی شهر بر لزوم پیگیری قانونی شدن طرح تشکیل شوراهای محلات تاکید کرد و گفت: استمرار تعاملات اجتماعی ،فرهنگی ،عمرانی ،خدماتی و شناسایی دقیق مشکلات و نارسایی‌های محلی بر پیگیری و شکل گیری شورا های محلات می افزاید . 

وی در ادامه افزود: اختصاص ۳ درصد از بودجه تا سال ۱۴۰۴ برای محرومیت زدایی مناطق محروم پیش بینی شده است .

 رئیس شورای اسلامی شهر شیراز در ادامه گفت: با توجه به شعار شفافیت، قانون مداری و پاسخگویی شورا، سایت جدید شورا با محورهای مختلف از جمله پیشنهادات،شکایات، گرفتن ملاقات مردمی به صورت اینترنتی، پنجره شفافیت راه اندازی شده است.

 وی افزود: در این سایت امکان تعامل دوسویه بین اعضای شورا و مردم عزیز و فهیم برقرار است و مسائل و مشکلات شهری و همچنین دیدگاه‌های خود را بدون واسطه با اعضا شورای اسلامی شهر شیراز در میان می‌گذارند.

3 درصد از بودجه تا سال 1402 به محرومیت زدایی مناطق محروم اختصاص یافت

 تذروی، نائب رییس شورای اسلامی شهر با تاکید بر تداوم جلسات ماهیانه یاوران شورای با شهرداران مناطق شهرداری گفت: تجربه نشان داده است با مشارکت مردم در عرصه‌های مختلف اجتماعی، خدماتی،فرهنگی و عمرانی بخش اعظمی از مشکلات شهری برطرف خواهد شد. 

وی افزود: ضرورت مشارکت و همراهی مردمی در اداره امور شهر، ما را در جهت رسیدن به اهداف و تصمیمات و سیاست‌ گزاری ها در مدیریت شهری یاری خواهد نمود. 

در ادامه نشست، مسائل و مشکلات محلات و شهرک ها توسط رابطین شوراهای محلات مطرح و جهت پیگیری توسط مناطق شهرداری صورت جلسه شد .

انتهای پیام/
نظرات بینندگان