کد خبر: ۱۵۹۶۲۸
تاریخ انتشار: ۱۲:۴۸ - ۲۱ خرداد ۱۴۰۲
مجری طرح پست‌های فوق توزيع معاونت طرح و توسعه شركت برق منطقه‌ای فارس خبر داد:

احداث پست برق ۱۳۲/۲۰ كيلو ولت كورده خنج و تثبيت شرايط انتقال انرژي در جنوب فارس

مجری طرح پست‌های فوق توزيع معاونت طرح و توسعه شركت برق منطقه‌ای از احداث پست برق ۱۳۲/۲۰ كيلو ولت كورده خنج و تثبيت شرايط انتقال انرژی در جنوب فارس خبر داد.
به گزارش خبرنگار گروه اقتصادی پایگاه تحلیلی خبری«شیرازه»، غلامعباس رنجبر مجری طرح پست‌های فوق توزيع معاونت طرح و توسعه شركت برق منطقه‌ای فارس امروز 21 خرداد ماه در جمع خبرنگاران از احداث پست برق ۱۳۲/۲۰ كيلو ولت كورده خنج و تثبيت شرايط انتقال انرژی در جنوب فارس خبر داد.

وی، با اشاره به اينكه مناطقی از شهرستان خنج و روستاهای كورده ،دژگاه ،گرمشت، فدويه و باغان از مزايای اين طرح برخوردار می‌شوند افزود: پست  برق ۱۳۲/۲۰ كيلو ولت كورده خنج با  اعتبار 80 ميليارد تومان از محل اعتبارات استانی احداث شده است.

رنجبر اضافه کرد: طول خط  در اين طرح 110 كيلومتر از كنگان به پست كورده خنج  است و  ظرفيت پست  50مگاولت آمپر برآورد شده است ،  مدت زمان احداث پروژه حدود  يكسال است و طرح ياد شده حدود 90 درصد پيشرفت دارد و بزودي در مدار قرار خواهد گرفت.

این مقام مسئول با تشريح اقدامات و تجهيزات نصب شده در اين طرح ياد آور شد: احداث پست ۱۳۲/۲۰ كيلوولت كورده خنج به ظرفيت 50 مگاولت آمپر به همراه يك فيدر ورودي و 6 فيدر خروجي 20  كيلوولت  به سرانجام رسيد ، هدف از اجراي پروژه پايداري شبكه ،مديريت بار منطقه ،كاهش خاموشي ها،رفع افت ولتاژ در منطقه،امكان برق رساني به مشتركين جديد و تحويل انرژي پايدار به مشتركين است ،  اين پروژه با استفاده از دانش بومي و تجهيزات ساخت شركت هاي داخلي به بهربرداري مي رسد و باعث جلو گيري از خروج ارز از كشور بابت خريد تجهيزات خارجي گرديد.

انتهای پیام/


نظرات بینندگان