کد خبر: ۱۶۰۶۹۵
تاریخ انتشار: ۱۹:۵۳ - ۰۵ شهريور ۱۴۰۲
نتایج رقابت‌های وزنه‌برداری دختران کشور اعلام شد؛

نشان طلای ۱۲۰ کیلوگرم بر گردن بانوی استان فارسی

در رقابت‌های وزنه‌برداری چهارمین دوره المپیاد استعدادهای برتر دختران کشور، در دسته ۵۵ کیلوگرم، در مجموع حرکت یک و دو ضرب، مریم کشتکار از فارس با ۱۲۰ کیلوگرم نشان طلا را به خود اختصاص داد.
به گزارش خبرنگار گروه ورزشی پایگاه تحلیلی خبری شیرازه، رقابت‌های وزنه‌برداری چهارمین دوره المپیاد استعدادهای برتر دختران کشور در شهرستان مرودشت در حال برگزاری است و روز شنبه نتایج چند دسته آن مشخص شد.

 در دسته ۵۵ کیلوگرم و در مجموع حرکت یک و دو ضرب، مریم کشتکار از فارس با ۱۲۰ کیلوگرم نشان طلا را به خود اختصاص داد،‌ پریماه موسوی از قزوین با ۱۱۱ کیلوگرم به مدال نقره دست یافت و تینا باقرلو هم از آذربایجان غربی با ۱۰۵ کیلوگرم نشان برنز گرفت.

همچنین در دسته ۴۹ کیلو گرم، نسیم قاسمی از تهران با ۱۳۷ کیلوگرم به مقام قهرمانی دست یافت،‌ کاناز زندی از کردستان با ۱۰۵ کیلوگرم نایب قهرمان شد و دینا حقجو از فارس با ۱۰۱ کیلوگرم عنون سوم به دست آورد.

دسته ۴۰ کیلو گرم

زهرا پورامین از کرمان با ۹۸ کیلوگرم بر سکوی قهرمانی ایستاد ،‌ ستایش عظیمی‌نیا از خوزستان با ۸۷ کیلوگرم و پریا معتمدی از اصفهان با ۸۱ کیلوگرم به ترتیب دوم وسوم شدند.

دسته ۴۵ کیلوگرم

همچنین در دسته ۴۵ کیلو گرم، هاجر معینی از اصفهان با ۱۰۵ کیلو گرم عنوان نخست را به دست آورد، امیده باصری از فارس با ۹۵ کیلوگرم دوم شد و ستایش سیوندی از کرمان با ۸۳ کیلوگرم بر سکوی سوم ایستاد.

انتهای پیام/
نظرات بینندگان