کد خبر: ۱۶۰۸۸۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۱:۱۷ - ۲۲ شهريور ۱۴۰۲
فرماندار شهرستان قیروکارزین تاکید کرد:

تسریع در انتقال آب سد سلمان فارسی به اراضی غرب و جنوب غرب شهرستان

جلسه شورای حفاظت از منابع آب شهرستان قیروکارزین با حضور فرماندار و اعضای شورا و جمعی ازاعضا شرکت تعاونی آب بران نوید شهر قیر در سالن جلسات فرمانداری شهرستان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه شهرستان‌های پایگاه تحلیلی خبری «شیرازه»، مسلم رحیمی فرماندار شهرستان قیروکارزین، در جلسه شورای حفاظت از منابع آب این شهرستان گفت: آمار و اطلاعات مناسبی در خصوص آخرین وضعیت منابع آبی شهرستان ارائه شد و با توجه به خشکسالی‌های سالیان اخیر و افت تراز آب زیرزمینی، بحث مدیریت بهینه منابع آب باید از طریق اصلاح الگوی مصرف در همه بخش‌ها، نصب کنتورهای هوشمند حجمی، آموزش و اطلاع رسانی، برخورد با چاه‌های غیر مجاز، و...با جدیت پیگیری شود.

وی در ادامه بر جدیت اعضای شورای حفاظت منابع آب شهرستان در بحث انتقال آب سد سلمان فارسی به اراضی غرب و جنوب غرب شهر قیر و حومه تاکید کرد.

مدیر منابع آب قیروکارزین، نیز در این جلسه ضمن ارائه آماری از اقدامات انجام شده در راستای حفاظت و صیانت از منابع آبی در سال گذشته و نیز فعالیت‌های انجام گرفته در شش‌ماهه اول سال جاری در زمینه طرح احیا و تعادل بخشی بر لزوم اصلاح الگوی مصرف به عنوان یکی از راهکارهای اصلی جهت احیا منابع آب زیرزمینی اشاره داشت.

محمد فتحی شهنانی افزود: دربحث انتقال آب از سد سلمان فارسی به اراضی جنوب و جنوب غرب و حومه شهرقیر این مدیریت و به تبع آب وزارت نیرو در بحث تخصیص اقدامات لازم را انجام داده و از اعضای شرکت تعاونی آب بران نوید شهرقیر خواست تا درمورد نکاتی که شرکت سهامی آب منطقه ای فارس خواسته بررسی و اظهار نظر کنند.

انتهای پیام/224224

نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
یاور
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۲۲ شهريور ۱۴۰۲
0
درود انشالله که محقق شود