کد خبر: ۱۶۱۴۵۱
تاریخ انتشار: ۰۷:۵۴ - ۰۱ آبان ۱۴۰۲
"شیرازه" گزارش می‌دهد؛

مقاومت خار چشم اسرائیل

با اقدامات قاطع ملت مقاومت و نیروهای حزب‌الله این رژیم پوشالی به روزشمار نابودی‌اش نزدیک می‌شود چرا که وعده خداوند در این باره حق است، این درنده‌خویی و وحشی‌گری آن‌ها نتیجه‌اش شد طوفانی که اُبهت پوشالی اسرائیل را در هم شکست.
به گزارش خبرنگار گروه سیاسی پایگاه تحلیلی خبری «شیرازه»، بیش از ۷ دهه است که فلسطین زیر آماج حملات دشمن صهیونیستی است به‌نحوی‌که اسرائیل از شدیدترین و سخت‌ترین حملات برای کشتار ملت مظلوم فلسطین استفاده می‌کند.

این روزها اگرچه غزه زیر بمباران جنگنده‌های اشغالگران صهیونیست است، اما حامیان آرمان فلسطین دست‌به‌کار شده‌اند تا بگویند با وجود اسارت غزه و در محاصره اشغالگران بودن، صدای آن در جهان طنین‌انداز شده است؛ صدای مظلومیت، آزادی و دادخواهی ملتی که سال‌ها است فقط یک خواسته دارد: «آزادی وطن» تنها واژه‌ای است که مطالبه به‌حق این ملت ستم‌دیده است.

اکنون ملت فلسطین دیگر آن ملتی که با کفار به جنگ تانک می‌رفتند نیستند آنها برای آرمان خود توانستند با عزم و اراده‌ای آهنین با تشکیل گروه‌هایی بنام مقاومت مقابل برترین کشور دنیا به لحاظ جنگ‌افزار نظامی به‌خوبی نقش ایفا کنند و شکستی سنگین و غیرقابل‌ترمیم را به آنها تحمیل کنند.

دشمن صهیونیستی فاجعه‌آمیزترین حملات را این روزها به ملت مظلوم فلسطین در غزه تحمیل کرد که بنا به گفته وزارت بهداشت فلسطین بیش از ۳ هزار تلفات جانی داشت به‌گونه‌ای که قوانین بین‌المللی را زیر پا گذاشته و به بیمارستان‌ها و اماکن نظیر آن که جامعه جهانی از آن به‌عنوان محل امن یاد می‌کنند، حمله می‌کند.

مقاومت خار چشم اسرائیل

محمدهادی ایمانیه استاندار فارس در گفتگو با خبرنگار این پایگاه تحلیلی خبری ضمن اعلام محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی گفت: از ابتدای خلق بشر تاکنون سابقه نداشته که چنین جنایتی صورت‌گرفته باشد و محلی که عرف بین‌الملل به‌عنوان یک محفل امن آن را تلقی می‌کنند توسط رژیم غاصب صهیونیستی بمباران شود.

وی گفت: در همه جنگ‌ها مرسوم است که بیمارستان‌ها از حمله معاف هستند اینکه یکجا بیش از هزار نفر از جمله کادر پزشکی، کودکان و زنان را به شهادت برسانند نشان‌دهنده اوج وحشی‌گری این رژیم اشغالگر است که سابقه تاریکی دارد.

استاندار فارس در ادامه بیان کرد: حوادث هولناک روزهای گذشته در غزه نشان از شمارش معکوس نابودی رژیم صهیونیستی است که به دست ملت مقاومت فلسطین رقم خواهد خورد.

ملت مظلوم فلسطین به این باور رسیده‌اند که رژیم کودکش صهیونیستی به حدی روبه‌زوال است که دیگر قادر به حفظ امنیت خود نیست و با کشتار کودکان در حال دست‌وپازدن به سمت نابودی است.

البته از صفات کثیف و این رژیم منحوس همین بس که برای بقا خود به کودک در قنداق هم رحم نکرده و با بی‌رحمی هرچه‌تمام‌تر مثل حرمله به جان این عزیزان می‌افتند، اوج خباثت رژیم جعلی صهیونیستی این روزها نمای واقعی به خود گرفت که باعث اعتراض جهانیان به این اقدام غیرقابل‌قبول شد.

این روزها در سرتاسر جهان هستی شاهد اعتراض ملت‌های مختلف در پی حملات وحشیانه اسرائیل به غزه هستیم، در کشور ایران سراسر استان‌ها در جهت اعتراض به جنایت اسرائیل مردم و مسئولان در قالب یک اجماع سراسری اعتراض خود را به گوش جامعه جهانی رساندند که آیت‌الله سیدابوفاضل رضوی اردکانی امام‌جمعه موقت شیراز در اجماع باشکوه مردم شیراز در محکومیت جنایت رژیم صهیونیستی به غزه گفت: امروز در شرایطی حساس و شرایط سخت جهان اسلام و امتحان بزرگی برای همه مسلمین است حادثه دلخراش شب گذشته در بمباران بی‌رحمانه در منطقه‌ای که تمام دغدغه‌های بین‌المللی حتی کشورهای عقب‌افتاده این منطق یک منطق شرعی، قانونی که بیمارستان‌ها در زمان شدیدترین جنگ مأمن هستند؛ اما ماهیت خبیث رژیم آدم‌کش و بی‌رحم صهیونیستی که بیش از ۷۰ سال است منطقه را به خاک و خون کشیده است؛ اما تا کی می‌خواهد ادامه دهد.

امام‌جمعه موقت شیراز با اشاره به وعده قران در نابودی اسرائیل گفت: بدانید ظالمان عاقبت خوبی ندارند و اسرائیل با بمباران غزه و بیمارستان گور خود را کند، بایدن رئیس‌جمهور احمق آمریکا در حقیقت باعث‌وبانی این جنگ با هواپیما و بمبی که بر سر مردم مظلوم و مجاهد غزه فرود آمد، بود و مطمعنا بدانید وجدان‌های آگاه بشریت این جنایت آمریکا و صهیونیست و دولت‌های غربی به‌ظاهر حقوق بشر را دیدند و رسوا شده‌اند .


مقاومت خار چشم اسرائیل

وی گفت: یک زن در حادثه‌ای می‌میرد و تمام سران غرب و آمریکا چنان هیاهویی علیه جمهوری اسلامی به راه انداختند که فتنه‌گری کنند و الان هزاران کودک جلوی چشمتان در جایی که خودتان اعلام کردید بیمارستان امن است را بمباران کردید.

رضوی اردکانی بیان کرد: اسرائیل پرونده سیاهی دارد و اجل آن رسیده و مطمعنا همان گونه که رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند: اسرائیل دیگر اسرائیل قبل ۱۵ مهر نخواهد بود چنان ضربه‌ای حماس، جنگجویان فلسطین و مقاومت بر کمر اسرائیل زدند که غیرقابل‌ترمیم است.

نکته پایانی:

در نبرد این روزهای ملت مقاومت با دشمن صهیونیستی آنچه به نظر می‌رسد از تجارب مقاومت در جنگ‌های پیشین استفاده شده و پس از مطالعه تاکتیک‌های به‌کارگرفته‌شده در جنگ‌های دیگر انجام حملات پیش‌دستانه، این نبرد آغاز شده است، این عملیات فرصت ماهی گرفتن از آب گل‌آلود را از دشمن گرفت و در سطح سیاسی توانست روند عادی‌سازی روابط میان کشورهای عربی و رژیم صهیونیستی که به‌سرعت پیش می‌رفت را متوقف کند.

با اقدامات قاطع ملت مقاومت و نیروهای حزب‌الله این رژیم پوشالی به روزشمار نابودی‌اش نزدیک می‌شود چرا که وعده خداوند در این باره حق است، بلای عظیمی که بر سر اسرائیل آمد نتیجه عملکرد خود صهیونیست‌هاست و این درنده‌خویی و وحشی‌گری آن‌ها نتیجه‌اش شد طوفانی که ابهت پوشالی اسرائیل را در هم شکست.

جبهه مقاومت محاسبات مستکبران را برای عادی‌سازی ارتباط با رژیم جعلی اسرائیل و خارج‌شدن مسئله فلسطین از اولویت اول جهان اسلام را بر هم زد، امروز وظیفه حکام کشورهای اسلامی است که تمام‌قد در دفاع از مردم مظلوم غزه و فلسطین بایستند و نگذارند مردم مسلمان قتل‌عام بشوند.


انتهای پیام/224224

نظرات بینندگان