کد خبر: ۱۶۱۵۴۳
تاریخ انتشار: ۰۸:۰۵ - ۰۸ آبان ۱۴۰۲
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس در گفتگو با «شیرازه»:

الگوی جوانان غزه از انقلاب اسلامی نشأت می‌گیرد

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس گفت: امروز شاهد حضور جان‌فشانی‌های نوجوانان و جوانانی در غزه هستیم که از انقلاب اسلامی الگوبرداری کرده‌اند که علی‌رغم ظلم زیاد رژیم صهیونیستی به آنان تا پای جان مقاومت و ایستادگی می‌کنند و حاضر به ترک خانه و کاشانه خود نیستند.
به گزارش خبرنگار گروه سیاسی پایگاه تحلیلی خبری «شیرازه»، حجت‌الاسلام ملک مکان رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس در گفتگو با این پایگاه تحلیلی خبری در واکنش به سالروز شهادت حسین فهمیده گفت: یکی از رویش‌هایی که انقلاب اسلامی داشت از همان بدو پیروزی انقلاب اسلامی که توانست در دل جوانان نفوذ کند که این نسل جوان برای دفاع از آرمان‌های اسلامی تا پای جان ایستادگی کند که نمونه بارز آن شهید حسین فهمیده بود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس افزود: از نمونه فداکاری‌های شهید فهمیده در طول انقلاب اسلامی کم نداشتیم که افرادی بعضاً در دوران جوانی به شهادت رسیدند را می‌توان شهید حججی و شهید آرمان علی وردی و بسیاری دیگر از شهدای دانش‌آموز و دانشجو نام برد که اینها از برکات انقلاب اسلامی است که جان‌فشانی می‌کنند.

الگوی جوانان غزه از انقلاب اسلامی نشأت می‌گیرد

وی در ادامه با اشاره به الگوبرداری انقلاب اسلامی گفت: امروز شاهد حضور جان‌فشانی‌های نوجوانان و جوانانی در غزه هستیم که از انقلاب اسلامی الگوبرداری کرده‌اند که علی‌رغم ظلم زیاد رژیم صهیونیستی به آنان تا پای جان مقاومت و ایستادگی می‌کنند و حاضر به ترک خانه و کاشانه خود نیستند.

این مقام مسئول با اشاره به برکات انقلاب اسلامی اظهار کرد: با وجود تحریم‌های فراوان و ظالمانه استکبار جهانی و همدستانش الحمدلله جمهور اسلامی ایران در همه زمینه‌ها پیشرفت چشمگیری داشته است که نتیجه استقامت و پایداری است که حاضر نشدند تحت هیچ شرایطی سلطه استکبار را بپذیرند که این خیلی مهم است که یک کشوری پای آرمان‌هایش ایستادگی کند و بهایش را بپردازد و ذره‌ای از اهدافش کوتاه نیاید و روزبه‌روز در حال پیشرفت باشد.

 ملک مکان پیشرفت جمهوری اسلامی ایران را نسبت به قبل انقلاب بسیار چشمگیر توصیف کرد و افزود: جمهوری اسلامی پس از پیروزی انقلاب اسلامی با وجود تنگناهای زیاد توسط دشمنان نظام پیشرفت‌هایی را در زمینه علمی، فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی، نظامی و دیگر موارد داشته است که با مدیریت امامین انقلاب به‌دست‌آمده است .

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس افزود: مقاومت ایران اسلامی یک درس برای به همه جهانیان است که با تهدید و فشار نمی‌توانید جلوی استقلال کشورها را بگیرید و یک نقطه امید برای کشورهایی است که می‌خواهند سلطه را رد کنند و اگر اراده مردم و مسئولین آن کشورها باشد می‌توانند مثل ایران اسلامی به استقلال کامل برسند.

وی با اشاره به اتفاقات اخیر جنگ غزه در فلسطین اشغالی بیان کرد: این روزها شاهد جنایات یک رژیم کودک کشی که با حمایت آمریکا در حال زیر پا گذاشت قوانین بین‌المللی است به مردم مظلوم فلسطین از جمله غزه ظلم می‌کند که بی‌سابقه‌ترین جنایت قرن را رقم زدند .

ملک مکان افزود: رژیم غاصب صهیونیستی خیال می‌کند با زورگویی و آدم‌کشی می‌تواند ملت فلسطین را تسلیم کند؛ اما به‌اشتباه بزرگ محاسباتی روبه‌رو است و همین امر زمینه نابودی این رژیم جعلی را فراهم خواهد کرد؛ زیرا در پرتو ظلم و ستم حاکمیتی باقی نخواهد ماند و رژیم صهیونیستی شکستی را خورد که به فرموده مقام معظم رهبری غیرقابل‌ترمیم بود و این رسوایی برای کشورهای غربی باشد که از اسرائیل حمایت می‌کنند.

وی در پایان گفت: پیروزی قطعی با ملت فلسطین است؛ اما اشخاصی که به ملت مظلوم فلسطین کمک نکردند به رسوایی کشیده خواهند شد و امید داریم که جبهه مقاومت تاروپود این رژیم منحوس را درهم می‌شکند.


انتهای پیام/224224

نظرات بینندگان