کد خبر: ۱۶۱۶۰۸
تاریخ انتشار: ۱۲:۲۳ - ۱۳ آبان ۱۴۰۲
شهردار شیراز در گفتگو با شیرازه:

دانش‌آموزان به خوبی دشمن را می‌شناسند

شهردار شیراز گفت:حضور پرشور امروز دانش‌آموزان در این مراسم بیانگر عمق شناخت از استکبار است که این یعنی شاهد رشد فکری دانش‌آموزان در زمینه دشمن‌شناسی هستیم .
به گزارش خبرنگار گروه سیاسی پایگاه تحلیلی خبری «شیرازه»، محمدحسن اسدی شهردار شیراز در حاشیه مراسم یوم‌الله ۱۳ آبان ۱۴۰۲ شیراز در گفتگو با این رسانه افزود: امروز روز مبارزه با استکبار جهانی است ما در جمع پرشور مردم انقلابی شهر شیراز هستیم که حضور پرشور مردم مخصوصاً دانش‌آموزان را شاهد هستیم و صمیمانه به‌عنوان شهردار شیراز از ملت فهیم شیراز قدردانی می‌کنم .

شهردار شیراز بیان کرد: دانش‌آموزان با حضورشان در مراسمی که بنام خودشان ثبت شده است حامل پیامدهای مختلفی به جهانیان است چون می‌بینم که برخی از آنها با پرچم فلسطین به میدان آمده‌اند در واقع این حرکتشان اعلام حمایت از ملت مظلوم فلسطین است که به‌خوبی عمق جنایت رژیم کودک کش اسرائیل را درک کردند.

این مقام مسئول گفت: حضور پرشور امروز دانش‌آموزان در این مراسم بیانگر عمق شناخت از استکبار است که این یعنی شاهد رشد فکری دانش‌آموزان در زمینه دشمن‌شناسی هستیم .

وی گفت: سیزده آبان یکی از روزهای درخشانی است که بر تارک مقدس تاریخ انقلاب اسلامی نورافشانی می‌کند که البته این روز مقدس و مبارک تنهایی بستر وقایع مهمی شد که هر کدام نقطه عطفی در تاریخ انقلاب شکوهمند اسلامی است و از معلمان انتظار می‌رود نسبت به این روز و روزهای مهم این‌چنینی برای دانش‌آموزان تبیین انجام دهند.

اسدی گفت: وجه تمایز مراسم امسال نسبت به همیشه مبارزه با استکباری که بیش از ۲۰ روز در سرزمین‌های اشغالی مردم بی‌دفاع و مظلوم غزه را بمباران می‌کنند و متأسفانه رژیم غاصب اسرائیل یک جنایت جنگی که شبیه یک بمب اتم است را انجام داده و ضمن محکوم‌کردن این اقدام جنایت‌کارانه با مردم ستم‌دیده فلسطین ابراز همدردی می‌کنیم.

وی در ادامه افزود: از همه آزادی‌خواهان و تمام کسانی که از ظلم بیزارند می‌خواهیم که اقدامات ظالمانه اسرائیل و آمریکا را در غزه محکوم کنند .

انتهای پیام/224224

نظرات بینندگان