کد خبر: ۱۶۱۶۵۴
تاریخ انتشار: ۱۱:۲۴ - ۱۶ آبان ۱۴۰۲
با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی شیراز انجام شد؛

بهره برداری از بخش MRI بیمارستان شهدای سلامت نی‌ریز

با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی شیراز، آئین بهره‌برداری از بخش MRI بیمارستان شهدای سلامت نی‌ریز برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه سلامت پایگاه تحلیلی خبری «شیرازه»، به نقل از روابط‌عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی شیراز، آئین بهره‌برداری از بخش MRI بیمارستان شهدای سلامت نی‌ریز برگزار شد.

سید ابوالفضل هاشمی اصل معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی در این آئین که با حضور جمعی از مسئولان استانی و شهرستان نی‌ریز برگزار شد، گفت: این دستگاه MRI از به‌روزترین دستگاه‌های موجود در کشور است که با نصب و بهره‌برداری از این دستگاه در بیمارستان شهدای سلامت نی‌ریز، علاوه بر ارتقای سطح کیفی خدمات درمانی، از اعزام بیماران به مرکز استان نیز جلوگیری می‌شود

 وی افزود: تأمین و آماده‌سازی فضای فیزیکی و زیرساخت‌های موردنیاز برای بهره‌برداری از بخش ام آر آی این بیمارستان، با همکاری و مساعدت مسئولان وزارت بهداشت، پیگیری‌های نماینده مردم شهرستان‌های نی‌ریز، استهبان و بختگان در مجلس شورای اسلامی، شرکت فولاد غدیر، مجموعه دانشگاه علوم پزشکی شیراز و تلاش مسئولان شهرستان نی‌ریز محقق شده است.

بهره برداری از بخش MRI بیمارستان شهدای سلامت نی‌ریز

 
هاشمی اصل با تأکید بر استفاده از ظرفیت مسئولیت اجتماعی شرکت‌ها و معادن مطابق تکلیف قانونی در سطح شهرستان‌ها، ابراز امیدواری کرد که با همکاری بیش‌ازپیش مسئولان شهرستان، این امر در راستای ارائه هرچه بهتر خدمات بهداشتی و درمانی به مردم محقق شود.
 
 در حاشیه این آئین، هاشمی اصل با حضور در بخش‌های مختلف بیمارستان شهدای سلامت نی‌ریز، در جریان روند ارائه خدمات به بیماران قرار گرفت و در خصوص چالش‌های مطرح شده با مسئولان و کارکنان به تبادل نظر پرداخت.


انتهای پیام/


نظرات بینندگان