کد خبر: ۱۶۱۸۶۰
تاریخ انتشار: ۱۱:۱۳ - ۰۴ آذر ۱۴۰۲

همایش اقتدار بسیجیان در شهرستان قیروکارزین برگزار شد

همایش با شکوه اقتدار بسیجیان قیروکارزین در مصلی نماز جمعه این شهرستان برگزار شد.
به گزارش خبرنگار گروه شهرستان‌ها پایگاه تحلیلی خبری«شیرازه»، همایش باشکوه اقتدار بسیجیان قیروکارزین هم‌زمان با هفته گرامیداشت بسیج با حضور علیپور معاون هماهنگ کنند سپاه فجر استان فارس، امام‌جمعه شهرستان، فرماندار، فرمانده سپاه و دیگر مسئولان شهرستانی، بسیجیان محلات خواهر و برادر و اقشار مختلف شهرستان اعم از عشایر غیور، فرهنگیان، ادارات در مصلی نمازجمعه این شهرستان برگزار شد.

فرمانده سپاه قیروکارزین در این همایش باشکوه اظهار داشت: بسیج از بدو تولد در خدمت مردم، انقلاب و نظام نقش‌آفرینی کرده و لذا شاخصه اصلی آن ولایت‌مداری، تفکر، کار و نیز روحیه جهادی و انقلابی است.

محمد رسول رضایی گفت: با تفکر بسیج حصر آبادان شکسته شد؛ جزایر مجنون حفظ شد و خرمشهر، موصل، نبل والزهرا با تفکر بسیج آزاد شد؛ امروز هم با تفکر بسیج در حوزه‌های مختلف اجتماعی، سیاسی، فرهنگی و سازندگی و اقتصادی در حال پیشرفت هستیم.

فرمانده سپاه قیروکارزین تصریح کرد: بسیج آتشفشان غیرت و مردانگی است و روحیه بسیج برگرفته از آیه اشداء علی الکفار رحماءبینهم است. حرکت و مسیر بسیج مبتنی بر آیات قران است و سرانجام کار بسیج عاقبت‌به‌خیری است.

همایش با شکوه اقتدار بسیجیان در شهرستان قیروکارزین برگزار شد

معاون هماهنگ‌کننده سپاه فجر استان فارس در این مراسم با بیان اینکه یکی از راه‌های ماندگاری انقلاب اسلامی و هر نهضتی که به ادامه آن بستگی دارد بسیج است گفت: با تفکر بسیجی چهل‌ساله اول انقلاب را طی کردیم و وارد چهل‌ساله دوم انقلاب شدیم. در مقطعی که تمام تئوریسین‌های دنیا پیش‌بینی آن‌ها این بود که انقلاب اسلامی دوام نخواهد آورد؛ اما به کوری چشم دشمنان انقلاب ما ادامه پیدا کرد و امروز بهتر از گذشته به ادامه مسیر هستیم. 

علیپور با اشاره به اینکه تفکر بسیجی و مقاومت در جهان اسلام در حال گسترش است اظهار داشت: غزه در محاصره صددرصدی رژیم صهیونیستی است اما شکست می‌خورد و دیدیم همین‌الان هم دست به دامان دیگران شده‌اند تا آتش بست اعلام شود. در ایامی که وحشیانه بر علیه مردم غزه بمباران می‌کنند دنیا برای ماندگاری این رژیم غاصب پای‌کار آمدند و تسلیحات و تجهیزات آن‌ها به اسرائیل سرازیر کردند.

وی با عنوان اینکه عملیات غرورآفرین طوفان الاقصی تحولات دنیا را تحت‌تأثیر خود قرارداد چالش‌هایی برای رژیم صهیونیستی به وجود آورد .

علیپور گفت: اولین چالشی که این رژیم غاصب در این عملیات با آن روبرو شد چالش اسرا است. سابقه نداشته است یک گروه مقاومت در حمله زمینی وارد عمق رژیم صهیونیستی شوند سپس از لایه‌های امنیتی عبور کرده و ۶۰۰ نفر از آن‌ها را اسیر کنند؛ و هیچ واکنشی از آن‌ها رقم نخورد.

وی افزود: چالش دومی که این رژیم با آن روبروست چالش اقتصادی است که صنعت توریسم اسرائیل برای همیشه دچار مسئله شد. چالش سوم رسانه‌ای بود. رسانه‌هایی که شبانه‌روزی برای آن‌ها کار می‌کردند در بوق‌وکرنا می‌کردند رژیم صهیونیستی شکست‌ناپذیر است؛ اما رسانه‌های حق‌طلب در دنیا شکست‌پذیری این رژیم را نشان دادند و ۵۰ خبرنگاری که تا الان شهید کردند سندی است بر اینکه اینها چقدر خون‌آشام هستند.

معاون هماهنگ کنند سپاه فجر استان فارس بیان کرد: چالش دیپلماتیک از چالش‌هایی است که بیش از دو سوم مردم دنیا بر علیه این رژیم غاصب به خیابان‌ها آمدند. چالش بعدی چالش کرانه باختری است که علاوه بر مردم غزه، مردم کرانه باختری با همدیگر متحد شدند و بر علیه این رژیم غاصب مبارزه می‌کنند. 

علیپور گفت: اسرائیل اکنون با چالش مهاجرت معکوس روبرو است. اگر این رژیم فرودگاه‌ها را به حالت عادی برگرداند و راه‌های خروج بازبگذارند خواهیم دید کسی در اسرائیل نخواهد ماند و چالش امنیتی یک از بزرگ‌ترین چالش‌هایی است که در عملیات طوفان الاقصی علیه این رژیم رقم خورد. 

وی تصریح کرد: ابرقدرت‌های شرق و غرب عالمی که درگذشته وجود داشتند الان دیگر وجود ندارند چرا که اکنون تفکر مقاومت تعیین‌کننده است. هر جا تفکر مقاومت به میدان آمد آن‌ها دیگر خروجشان دست خودشان نبوده است. در افغانستان عراق، سوریه و یمن مشاهده کردیم و امروز از پس یک گروه کوچکی بنام حماس بر نمی‌آیند.

در ابتدای همایش باشکوه اقتدار بسیجیان شهرستان قیروکارزین گروه سرود مدرسه فرهنگیان ۱۷ شهریور شهر قیر همراه با بسیجیان در مصلی نمازجمعه سرود سلام فرمانده را اجرا کردند.

در پایان این همایش محمدحسن محبی مداح اهل‌بیت (ع) به اجرای اشعار حماسی پرداخت و در پایان با حضور مسئولان از بسیجیان نمونه شهرستان در عرصه‌های جهادی و خدمت‌رسانی و قرآنی تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام/224224
نظرات بینندگان