کد خبر: ۱۶۱۸۸۴
تاریخ انتشار: ۱۲:۱۱ - ۰۵ آذر ۱۴۰۲
در کوه‌چنار برگزار شد:

نشست بصیرتی ویژه معلمان سال اولی

به مناسبت هفته بسیج برای معلمان و دبیرانی که سال‌های اول خدمت خود در آموزش‌وپرورش کوه چنار را سپری می‌کنند نشست بصیرتی و روشنگری با موضوع ایران قوی برگزار شد.
به گزارش خبرنگار گروه شهرستان‌های پایگاه تحلیلی خبری«شیرازه»، روح‌الله خلیلی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کوه چنار در نشست بصیرتی ویژه معلمان سال اولی، گفت: بدون شک معلمان، فرهنگیان و دبیران یکی از مهم‌ترین افراد تأثیرگذار بر نوجوانان و جوانان هستند و خط فکری، رفتاری، اخلاقی و... آنان را ترسیم می‌کنند.

وی افزود: در جامعه امروزی که دشمن از راه‌های مختلف به دنبال ضربه‌زدن به نسل نوجوان کشور است و از روش‌های مختلفی مانند ناامید کردن، ایجاد دلسردی، ترویج راحت‌طلبی و تنبلی، ضربه‌زدن به اعتقادات، غرب‌گرایی، و... استفاده می‌کند نقش معلم در ترویج روش‌های صحیح سبک زندگی و تشویق دانش‌آموزان بر اندیشیدن و تفکر بر مسائل روز جامعه بسیار می‌تواند تأثیرگذار باشد.

خلیلی با بیان اینکه دانش‌آموزان آینده‌سازان کشور هستند اظهار کرد: بنای آینده کشور به همت معلمان امروز و جوانان آینده رقم خواهد خورد مطمئناً چشم‌انداز انقلاب اسلامی بااراده مردمانش روشن و ان‌شاءالله رو به پیشرفت خواهد بود.

حمیدرضا رضازاده مسئول کانون بسیج فرهنگیان کوهچنار نیز گفت: بسیج به‌عنوان بازوی کمک‌کننده به دولت توانسته برنامه‌های مختلفی را در عرصه‌های مختلف اجرا نمایند و یکی از شاخص‌ترین رویکردهای و اهداف بسیج نگاه به برنامه‌های فرهنگی است.

وی افزود: فرهنگ به بیان مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) از اقتصاد هم مهم‌تر است مسئله فرهنگ یک چشم‌انداز بلندمدت در راستای توسعه جامعه به‌حساب می‌آید و مطمئناً این فرهنگ بسیجی در کنار تفکر و اندیشه پرورش‌دهنده معلمی می‌تواند تأثیر شگرفی در حوزه ترویج ارزش‌های ملی و مذهبی بین دانش‌آموزان داشته باشد.

این برنامه نشست بصیرتی یک ویژه‌برنامه ابتکاری که با مشارکت ۴۲ تن از معلمان و با همکاری آموزش‌وپرورش برگزار شد.
انتهای پیام/
نظرات بینندگان