کد خبر: ۱۶۲۰۰۲
تاریخ انتشار: ۰۹:۱۳ - ۱۴ آذر ۱۴۰۲
معاون کارآفرینی و اشتغال بنیاد تعاون زندانیان کشور خبر داد:

اشتغال ۵ هزار زندانی در کارخانجات فارس

معاون کارآفرینی و اشتغال بنیاد تعاون زندانیان کشور گفت:بیش از ۵ هزار زندانی در زندان‌ها، کارخانجات و مراکز تحت قرارداد در استان فارس مشغول به کار شدند.
به گزارش خبرنگار گروه اقتصادی پایگاه تحلیلی خبری«شیرازه»، بیش از ۵ هزار زندانی در زندان‌ها، کارخانه‌ها و مراکز تحت قرارداد در استان فارس مشغول به کار شدند.

جبار باقری معاون کارآفرینی و اشتغال بنیاد تعاون زندانیان کشور در حاشیه بازدید از زندان‌های مرکزی شیراز مشتمل بر مجتمع کاردرمانی زندان شماره ۲ استان و زندان‌های فسا و جهرم گفت: استان فارس در اشکال مختلف اشتغال مؤثر بیش از ۵ هزار زندانی را در زندان‌ها، کارخانه‌ها و مراکز تحت قرارداد مشغول به کار دارد.

 وی افزود: در این راستا اداره کل زندان‌های فارس در هفت ماه گذشته از سال جاری ۳۲ میلیارد تومان دستمزد به زندانیان شاغل حقوق‌بگیر، پرداخت و به‌حساب زندانی یا خانواده‌اش واریز کرده است که یک عملکرد موفق محسوب می‌شود. 

اشتغال ۵ هزار زندانی در کارخانجات فارس

این مسئول با بیان اینکه استان فارس در زمینه صنعتی‌سازی اشتغال، عملکرد موفقی را داراست و تحولات خوبی نسبت به گذشته انجام شده است، تصریح کرد: در زندان‌های فارس مجموعاً ۳۷ کارگاه تولیدی در ۱۹ مؤسسه کیفری دایر و زندانیان در تولید بیش از ۴۰ محصول به اشتغال مشغول هستند که از مزایای آن زندانی و خانواده‌شان برخوردار هستند.

انتهای پیام/

نظرات بینندگان