کد خبر: ۱۶۲۳۰۸
تاریخ انتشار: ۰۹:۱۰ - ۱۱ دی ۱۴۰۲
در قیروکارزین انجام شد؛

آئین بزرگداشت سالروز شهادت حاج‌قاسم سلیمانی

یادواره سردار شهید حاج‌قاسم سلیمانی و ۳۴ شهید بخش افزر با حضور سردار احمدیان راوی برجسته کشوری در قیروکارزین برگزار شد.
به گزارش خبرنگار گروه شهرستان‌ها پایگاه تحلیلی خبری«شیرازه»، در آستانه ۱۳ دی سالروز شهادت سردار دل‌ها حاج‌قاسم سلیمانی، یادواره سردار شهید حاج‌قاسم سلیمانی و ۳۴ شهید بخش افزر با حضور سردار احمدیان راوی برجسته کشوری،مسئولان شهرستانی، خانواده شهدا و ایثارگران، مردم شهرستان و ولایت‌مدار بخش افزر در محل سالن اجتماعات آموزش‌وپرورش این شهر برگزار شد.

محمد رسول رضایی فرمانده سپاه ناحیه قیروکارزین در ابتدای این مراسم با بزرگداشت سالروز شهادت سردار دل‌ها حاج‌قاسم سلیمانی به خیرمقدم گویی پرداخت و از حضور باشکوه مردم ولایت‌مدار شهرستان و بخش افزر در این مراسم باشکوه تشکر و قدردانی کرد.
 
سردار احمدیان راوی روایتگر شهدا در این یادواره باشکوه با گرامیداشت سالروز شهادت سردار دل‌ها به خاطره‌گویی از رشادت‌های سیدالشهدا مقاومت و شهدای ۸ سال دفاع مقدس پرداخت. 
این یادگار هشت سال دفاع مقدس گفت: رمز جاودانه شدن شهدای ما این بود که ولی خود را خوب شناختند.

سردار احمدیان بیان کرد: رفتن جنگ و جنگیدن ملاک نیست؛ بلکه انسان باید از سیم‌خاردار دل عبور کند.

وی عنوان کرد: شهدای ما در مکتب سیدالشهدا و عاشورا درس خواندند و ولی خود را شناختند؛ اما در همین مملکت عده‌ای با گران‌شدن برخی از اجناس، انگشت اشاره را به سمت ولی خدا نشانه گرفتند، اما در سختی‌ها ولی شناس شناخته خواهد شد.

این روایت‌گر افزود: شهدای ما عاشق بودند، میل به زندگی داشتند، احساس داشتند؛ اما ایشان وظیفه‌شناس بودند و از بهترین لحظات عمر خود گذشتند.

وی گفت: مدیران و مسئولین بدانید، برای مردمی خدمت می‌کنید که از بهترین فرزندان خود گذشتند تا این انقلاب روی پا بایستد.

سردار احمدیان با اشاره به تکلیف محور بودن شهدا خاطرنشان کرد: دلی پای بیرق شهدا می‌ایستد که امام شناخته باشد و به تکلیفش روشن و آشناست. تکلیف شهدای ما ایجاد عزت برای کشور بود.

این راوی دفاع مقدس گفت: شهدای اهل گریه و توسل به اهل‌بیت (ع) بودند تا به آن مقام والا دست یافتند.
 
از دیگر برنامه‌های این یادواره، مداحی کربلایی محمدحسن محبی و تقدیر از خانواده شهدای بخش افزر و گرداندن پرچم حرم اباعبدالله (ع) و حضرت ابوالفضل‌العباس (ع) بین مردم بود.

انتهای پیام/224224
نظرات بینندگان