کد خبر: ۱۶۳۰۶۷
تاریخ انتشار: ۰۶:۲۳ - ۲۴ اسفند ۱۴۰۲
فارس در هفته‌ای که گذشت؛ 

از استخدام ۲۴۴ بهورز تا جایگاه نخست فارس در حوزه اشتغال کشور

آنچه ازاین‌پس در قالب بسته خبری با عنوان «فارس در هفته‌ای که گذشت» منتشر خواهد شد اَهم اخبار شیراز و دیگر شهرستان‌های فارس است.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه تحلیلی خبری «شیرازه»، در نظر داریم به‌منظور اطلاع از مهم‌ترین اخبار استان فارس گزیده‌ای از خبرهایی که طی یک هفته گذشته در استان اتفاق افتاده را در قالب یک بسته خبری به مخاطبان فرهیخته پایگاه تحلیلی خبری شیرازه ارائه دهیم.


آنچه ازاین‌پس در قالب این بسته خبری با عنوان «فارس در هفته‌ای که گذشت» منتشر خواهد شد اَهم اخبار شیراز و دیگر شهرستان‌های فارس است.


از شنبه تا پنج‌شنبه در فارس چه خبر بود؟


اهدای جهیزیه به نوعروسان در گراش
در آستانه حلول ماه مبارک رمضان و عید نوروز ۱۵ سری جهیزیه به نوعروسان گراشی اهدا شد.

 

از استخدام ۲۴۴ بهورز تا جایگاه نخست فارس در حوزه اشتغال کشور


آغاز مرحله دوم طرح کالابرگ الکترونیکی
مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی استانداری فارس گفت: مرحله دوم طرح ملی کالابرگ الکترونیکی با عنوان «طرح فجرانه» در راستای حمایت مضاعف از سبد غذایی خانوار یارانه بگیر با اولویت خانوار دهک‌های پایین جامعه طی روزهای ۱۸ اسفندماه الی ۱۷ فروردین‌ماه اجرا می‌شود.


گازرسانی به ۱۴ روستای شهرستان مُهر در فارس
مدیرعامل شرکت گاز استان فارس گفت: ۱۴ روستا از بخش اسیر شهرستان مهر به شبکه گازرسانی طبیعی پیوستند.


استخدام ۲۴۴ بهورز در دانشگاه علوم پزشکی شیراز
معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز به‌منظور تأمین نیروی انسانی موردنیاز در سطح واحدهای زیرمجموعه دانشگاه علوم پزشکی شیراز، از جذب ۲۴۴ بهورز از طریق آزمون کتبی و مصاحبه تخصصی به‌صورت پیمانی و قرارداد کار معین خبر داد.


دستگیری اراذل و اوباش قمه به دست در شیراز
فرمانده انتظامی شهرستان شیراز از دستگیری یک نفر اراذل و اوباش قمه به دست در این شهرستان خبر داد.


کاشت ۱۵ هزار رأس نهال به یاد شهیدان فارس
معاون فرهنگی و آموزشی و توسعه منابع انسانی بنیاد شهید استان فارس گفت: کاشت ۱۵ هزار رأس نهال به یاد ۱۵ هزار شهید استان فارس با حضور مسئولین استانی در شهر شیراز واقع در پارک شهدا انجام شد.


آمادگی راهداری فارس برای سفرهای نوروزی
سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای فارس گفت: گشت‌های مستمر راهداری و راهدارخانه‌های مهم استان برای پذیرش مسافران نوروزی آماده‌شده است.

 

از استخدام ۲۴۴ بهورز تا جایگاه نخست فارس در حوزه اشتغال کشور


دستگیری اتباع خارجی غیرمجاز در شیراز ادامه دارد
مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی استاندار فارس در دیدار با فرمانده انتظامی شهرستان شیراز از ابعاد مختلف دستگیری و طرد اتباع غیرمجاز در سطح شهرستان خبر داد.


رتبه برتر شبکه مردمی سایبری فارس در کشور
در پنجمین رویداد ملی تولید محتوای بسیج مقام اول فرماندهی شبکه مردمی سایبری انقلاب اسلامی در سطح کشور به استان فارس رسید.


فارس نخستین استان حوزه اشتغال کشور
استاندار فارس گفت: بر اساس آمار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، در استان تا امروز ۱۱۶ درصد یعنی ۱۶ درصد بیش از تعهدی که نسبت به ایجاد فرصت‌های شغلی داشته‌ایم عمل کرده‌ایم و در این زمینه در بین سایر استان‌های کشور در جایگاه نخست قرار داریم.


۱۰۴ مصدوم چهارشنبه‌سوری در فارس
رئیس مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی فارس گفت: تا ساعت هفت صبح امروز (چهارشنبه)۲۳ اسفندماه ۱۰۴ نفر براثر حوادث ناشی از چهارشنبه‌سوری در این استان مصدوم شدند.


تا بسته خبری دیگر و هفته بعد بدرود...


انتهای خبر/224224

نظرات بینندگان