کد خبر: ۱۶۳۱۹۶
تاریخ انتشار: ۰۸:۵۸ - ۰۷ فروردين ۱۴۰۳
استاندار فارس:

دانشگاه علوم پزشکی شیراز در همه حوزه‌ها سرآمد باشد

استاندار فارس در دیدار با هیأت رئیسه دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: انتظار دارم دانشگاه علوم پزشکی شیراز همچون گذشته و بیش از پیش در همه حوزه‌های آموزشی، بهداشتی و درمانی سرآمد باشد.

به گزارش خبرنگار گروه سلامت پایگاه تحلیلی خبری «شیرازه» به نقل از روابط‌عمومی و امور بین‌الملل استاندار فارس، محمدهادی ایمانیه استاندار فارس در دیدار عیدانه با هیأت رئیسه دانشگاه علوم پزشکی شیراز، سلامت و امنیت را دو رکن اساسی و حیاتی در جامعه خواند و گفت: سلامت در هر شرایط و زمانی دارای اهمیت است و به همان میزان نیز مسئولیت جامعه سلامت سنگین و چندبرابر می‌شود. 


استاندار فارس با تأکید بر اینکه باید در محیط‌های دولتی فضا، امکانات و تجهیزات به نحوی باشد که اقشار ضعیف و بی‌پناه در مرکز توجهات قرار داشته باشد، اظهار کرد: رسالت ایجاد مراکز درمانی دولتی ارائه عادلانه خدمات درمانی و بهداشتی به عموم مردم است پس انتظار دارم دانشگاه علوم پزشکی شیراز همچون گذشته و بیش‌ازپیش در همه حوزه‌های آموزشی، بهداشتی و درمانی سرآمد باشد.

دانشگاه علوم پزشکی شیراز باید در همه حوزه ها سرآمد باشد
وی تصریح کرد: هر امکانی که در سایر بخش‌ها قرار دارد باید مشابه آن و چه‌بسا بهتر از آن در بخش دولتی فراهم باشد تا امکان ارائه خدمات به مردم وجود داشته باشد؛ در این راستا هر کاری که می‌توانید باید انجام دهید.


ایمانیه در بخش دیگر سخنان خود، به موضوع تأمین بهداشت و پیشگیری از ایجاد بیماری هم اشاره کرد و خاطرنشان ساخت: با همکاری و هم‌افزایی با سایر سازمان‌هایی که در تأمین سلامت مردم نقش دارند می‌توان بخش زیادی از سلامت مردم را در مرحله قبل از بیماری تضمین کرد؛ پس باید از فرصت ایجاد شده در این زمینه استفاده کنید.


انتهای خبر/

نظرات بینندگان