کد خبر: ۴۸۱۱۱
تاریخ انتشار: ۰۸:۵۶ - ۱۶ آذر ۱۳۹۲

امضای تفاهمنامه همکاری بین نمایشگاه های فارس و فرانکفورت

ین تفاهمنامه پیش از توافق‌های اخیر ۵+۱ با ایران امضا شده است و در آن مقرر شده بود با کاهش تحریم‌ها همکاری‌ها گسترش یابد که البته با توجه به توافق صورت گرفته در ژنو، این همکاری‌ها در سطوح بسیار بالاتری انجام خواهد گردید.
به گزارش خبرنگار شیرازه، مدیر عامل نمایشگاه های بین المللی استان فارس گفت: این نمایشگاه در سال گذشته در کشور مقام اول را به خود اختصاص داد.

عبدالناصر اسکندری افزود: بنابر اعلام وزارت صنعت، معدن و تجارت، نمایشگاه های بین المللی استان فارس از نظر کمی و کیفی به عنوان بر‌ترین نمایشگاه کشور معرفی گردیده است.

اسکندری اظهار داشت: شرکت‌های سراسر کشور که در نمایشگاه های بین المللی استان فارس شرکت می‌کنند؛ از این مشارکت ابراز رضایت کامل دارند و همواره اعلام می‌کنند که نمایشگاه های بین المللی استان فارس در معرفی محصولات آنان و جذب مصرف کننده و همچنین جذب سرمایه گذار بسیار موثر و کارآمد عمل کرده است.

وی از امضای تفاهمنامه همکاری با بزرگ‌ترین نمایشگاه جهان که در شهر فرانکفورت آلمان قرار دارد، خبر داد و گفت: این تفاهمنامه پیش از توافق‌های اخیر ۵+۱ با ایران امضا شده است و در آن مقرر شده بود با کاهش تحریم‌ها همکاری‌ها گسترش یابد که البته با توجه به توافق صورت گرفته در ژنو، این همکاری‌ها در سطوح بسیار بالاتری انجام خواهد گردید.

اسکندری اظهار داشت: انجام امور نمایشگاهی باید صرفا در سایت های نمایشگاهی انجام شود.

مدیر عامل نمایشگاه های بین المللی استان فارس همچنین در خصوص برگزاری نمایشگاه های کالا در شهرستان‌ها ابراز داشت: کمیته‌هایی در شهرستان‌ها برای برگزاری نمایشگاه‌ها تشکیل شده‌اند که شرکت نمایشگاه های بین المللی استان عضو این کمیته بوده و سازمان صنعت، معدن و تجارت نیز مدیریت کمیته‌های مذکور را عهده دار می‌باشد و در این راستا این کمیته‌ها برای برگزاری نمایشگاه در شهرستان‌ها اقدام به صدور مجوز می‌کند.

وی با انتقاد از اینکه در برخی موارد دستگاه های اجرایی بدون اخذ مجوز لازم اقدام به برگزاری می‌کنند، گفت: کلیه دستگاه های دولتی و اجرایی برای برگزاری نمایشگاه باید مجوزهای لازم را از کارگروه توسعه صادرات استان اخذ کند.
برچسب ها: شیراز ، شیرازه ، فارس ، نمایشگاه
نظرات بینندگان