کد خبر: ۵۰۴۱۰
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۱۱:۴۷ - ۳۰ دی ۱۳۹۲

اولین کارخانه متعلق به شاهچراغ به زودی احداث می‌شود

مدیر آستان مقدس احمدی و محمدی (ع) از کسب مجوز و ثبت شرکت نان گندم زرین احمدی در اداره ثبت شرکت های استان فارس خبر داد.

به گزارش خبرنگار سرویس اقتصادی شیرازه، سیدمحمدحسن دستغیب گفت: در راستای فعالیت های سرمایه ای و تأمین منابع مالی برای آستان مقدس احمدی و محمدی (ع) در اجرای طرح توسعه و تکمیل پروژه ها و همچنین ایجاد امکانات رفاهی برای زائران و خدمات بیشتر به دوستداران اهلبیت (ع)، با درایت و توصیه های آیت الله سیدمحمدمهدی دستغیب تولیت آستان مقدس احمدی و محمدی (ع)، احداث کارخانه تولید فرآورده های نان ماشینی در دستور کار آستان مقدس قرار گرفت و خوشبختانه شرکت نان گندم زرین احمدی با کسب مجوز از اداره کل صنایع استان فارس در اداره ثبت شرکت ها نیز به ثبت رسید و در آینده ای بسیار نزدیک عملیات اجرائی ساخت این کارخانه آغاز خواهد شد.

وی افزود: هدف از احداث این کارخانه بهبود وضعیت مالی آستان مقدس از طریق تهیه فرآورده های نان حجیم، کیک، کلوچه و ... بسته بندی، فروش و صادرات محصولات تولیدی آن خواهد بود.

مدیر آستان مقدس حضرت شاهچراغ (ع) در ادامه اظهار داشت: شرکت نان گندم زرین احمدی به عنوان یک شرکت وابسته به آستان شریف و مطهر فعالیت خود را به زودی آغاز خواهد کرد.

سید محمدحسن دستغیب در ادامه گفت: هیئت مدیره این شرکت با تأیید تولیت آستان مقدس انتخاب شده است و اولین جلسه آن در دفتر معاونت اقتصادی و سرمایه گذاری برگزار شد و تصمیماتی برای راه اندازی این کارخانه به عمل آمده که با تعیین مدیر عامل فعالیت اجرائی آن که شامل عملیات ساخت، خرید ورود ماشین آلات و شروع به کار آن می باشد انجام خواهد شد.

مدیر آستان مقدس در پایان گفت با راه اندازی این کارخانه تعدادی از نیروهای واجد شرایط در آن مشغول به کار خواهند شد که موجب اشتغال نیز خواهد گردید.


نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۳۰ دی ۱۳۹۲
1
حتما آقایون انتظار دارن که اشتغال افتخاری در این کارخانه هم وجود داشته باشد ...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۳۰ دی ۱۳۹۲
0
اقایان دیر جنبیدن
اگه حرم مدیر قوی داشت اوضاش این نبود