کد خبر: ۵۲۳۱۲
تاریخ انتشار: ۱۱:۲۶ - ۰۷ اسفند ۱۳۹۲
سالاد مطبوعاتی شیرازه/ چهارشنبه 7 اسفند

ولگردها یک ماه از شیراز اخراج می‌شوند!/ این کاریکاتور چه معنایی دارد؟

معاون اجرایی شهرداری شیراز گفته است که متکدیان و ولگردان برای یک ماه از شیراز اخراج می‌شوند.

به گزارش شیرازه؛ «عصر مردم» امروز با گزارشی از مراسم اختتامیه سی وششمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در شیراز صفحه اول خود را منتشر کرده و در نیمه پایین این صفحه به موضوع ششمین اجلاس منطقه ای جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در شیراز هم پرداخته است. در صفحات داخلی به افتتاح 21 پروژه دفاعی به دست وزیر دفاع در فارس و رونمایی از کمباین بومی کشور در شیراز اشاره و اخباری در مورد اقدامات دستگاه های مختلف اجرایی شیراز برای عید نوروز هم آمده است؛ "بهار نارنج به عنوان نماد و برند شیراز مناسب است" و "اخراج یک ماهه متکدیان و ولگردان در ایام نوروز". در انتها هم چشم ما به کاریکاتور زیر افتاد که درنوع خود جالب توجه بود؛



«نیم نگاه» هم اختتامیه مسابقات سراسری قرآن کریم را به عنوان تیتر اصلی خود انتخاب کرده است. در صفحه آخر این روزنامه سرویس اقتصادی دست به کار شده و گزارش مفصلی درمورد دومین نشست مشترک تشکیلات کارگری و کارفرمایی ارائه کرده. "مویدی: امروز چوب به‌به و چه‌چه های بیهوده ای که از زبان مسئولین قبلی استان گفته شده است را میخوریم" و "حمیدیان: اجازه ندهیم واحد‌های نیمه جان فارس در پیچ و تاب مشکلات موجود بمیرند." شیرازه امیدوار است این دوستان در عملکرد خوب موفق باشند.

اما «خبر جنوب» کل صفحه اول خود را به موضوع اختتامیه مسابقات قرآن و آلبوم عکس برگزیدگان این دوره از مسابقات اختصاص داده و "گلچینی از گلستان شیراز" را به عنوان تیتر این موضوع انتخاب کرده است. یکی از صفحات داخلی این روزنامه هم تماما به موضوع بهره برداری از خط دوم آبرسانی از سد درودزن به شیراز پرداخته و جزییات این طرح را مفصلا بررسی کرده. "سفره هفت سین در کاخ ساسانی سروستان پهن میشود" عنوان تیتر صفحه گردشگری این روزنامه است که به موضوع گردشگری در سروستان پرداخته.

«افسانه» سعی کرده پیامدهای توافقنامه ژنو در فارس را برجسته کند و در این راستا "غول های داروسازی دنیا مسافر شیراز شدند" را به عنوان تیتر یک برگزیده. اشاره ای به اختتامیه مسابقات سراسری قرآن کریم و گفت وگو با رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت فارس از دیگر موضوعات صفحه اول «افسانه» است.

نظرات بینندگان