کد خبر: ۶۰۳۶۶
تاریخ انتشار: ۰۹:۳۴ - ۲۱ شهريور ۱۳۹۳

فارس برای سومین سال پیاپی قهرمان راگبی برتر ایران شد+عکس

تیم اوتانای فارس با شایستگی تمام برای سومین سال پیاپی در سومین دوره مسابقات لیگ برتر هفت نفره ایران که در ورزشگاه تختی تهران بر گزارشد، بر سکوی قهر مانی ایستاد.
به گزارش سرویس ورزشی شیرازه، در این مسابقات تیم اوتانای فارس با قهرمانی مجدد ثابت کرد قدرت مطلق راگبی کشور است. تیم فارس ابتدا، هفت بر صفر شهرداری تبریز را شکست داد و سپس 24 بر پنج خوزستان را از پیش رو برداشت و در سومین دیدار هم شهر داری رشت را 26 بر پنج مغلوب کرد و به فینال رسید .

در دیدار نهایی بازیکنان اوتانا در یک بازی برتر ،خراسان رضوی را 33 بر هفت شکست دادند و سومین جام قهرمانی را برای فارس به ارمغان اور دند.

میثم خادم، امین حسین زاده، قادر زارع، سجاد ایزدی، شهاب جمشیدی، رسول خادم، غلامرضا شاه حسینی، رامین نوری سعدی، عباس منوچهری، امیر حسن طاهایی، علی یاقوتی، رضا صفریان، هادی زارع، کیانوش فتحی، امیر فحار، مهدی عابدی، مهدی گلناری، علیرضا ایزدی ، ناصر طاهری، سینا وثوقی، محسن ابراهیمی، فرزین رستمی و مجید رجبی اعضای تیم اوتانای فارس بودند، سعید جمشیدی و قادر زارع به عنوان سرمربی و مربی و بابک جمشیدی به عنوان سرپرست تیم فارس را همراهی کردند.

فارس برای سومین سال پیاپی  قهرمان راگبی برتر ایران شد

فارس برای سومین سال پیاپی  قهرمان راگبی برتر ایران شد
نظرات بینندگان