کد خبر: ۶۰۹۶۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۰:۵۶ - ۰۳ مهر ۱۳۹۳
سالاد مطبوعاتی شیرازه/ پنج‌شنبه 3 مهر

حمله دشمنان به شهرداری شیراز ناکام ماند!

هم‌چنان سبزی‌جات، صیفی‌جات و گیاهانی که در برخی از نقاط شرق و جنوب شرق شیراز رشد می‌کنند با آب فاضلاب آبیاری می‌شوند.

به گزارش شیرازه؛ «شهر الکترونیک را پیگیری می‌کنیم» تیتر یک امروز «افسانه» است که به نقل از شهردار شیراز منتشر شده. پاک فطرت در مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری شیراز از یک حمله هم خبر داده؛ «به دلیل تعامل و همکاری خوب دانشگاه با شهرداری شیراز حمله دشمنان به فضای سایبری شهرداری ناکام ماند»! تصویری از «دیدار تاریخی روحانی با نخست وزیر انگلیس» نیز در صفحه اول خودنمایی می‌کند. ردپای رالی خاورمیانه در شیراز هم‌چنان در روزنامه‌های استان و از جمله افسانه دیده می‌شود. و اما کاریکاتور این روزنامه؛

حمله دشمنان به شهرداری شیراز ناکام ماند!

حمله دشمنان به شهرداری شیراز ناکام ماند!

«نیم‌نگاه» هم تیتر یک خود را به سخنان رئیس جمهور در نیویورک اختصاص داده؛ «تهدید ایران بی‌نتیجه است». روحانی این را در نشست با نخبگان سیاسی اندیشکده‌های آمریکایی گفته است. تبریک مدیرمسئول این روزنامه به همتای خود در روزنامه خبرجنوب هم در صفحه اول دیده می‌شود. این تبریک به مناسبت آغاز 36 سالگی خبر جنوب صورت گرفته. در ستون «در شهر چه خبر است؟» مساله کمبود سرویس مدارس در شیراز ریشه‌یابی شده است. دلایلی چون فاصله زمانی زیاد دریافت پول از دانش‌آموز تا پرداخت آن به راننده و عدم قیمت‌گذاری دقیق‌ هزینه این سرویس‌ها از جمله مواردی است که ذکر شده.

حمله دشمنان به شهرداری شیراز ناکام ماند!

تیتر یک «عصر مردم» هم از سخنان رئیس جمهور انتخاب شده؛ «آماده توافق به شرط خدشه‌دار نشدن حقوق ملت ایران هستیم» که در دیدار با دبیرکل سازمان ملل بیان شده است. سرمقاله این روزنامه هم مرتبط با رویدادهایی است که این روزها در سازمان ملل رخ می‌دهد؛ «آقای اوباما کدام اسلام دین صلح است؟» به نقد سخنرانی رئیس جمهور آمریکا پرداخته.

حمله دشمنان به شهرداری شیراز ناکام ماند!

«بفرمائید سبزی با چاشنی فاضلاب» عنوان گزارش «خبر جنوب» درباره یک «فاجعه انسانی پای سفره شیرازی‌ها» است که تیتر یک شده؛ «هم‌چنان سبزی‌جات، صیفی‌جات و گیاهانی که در برخی از نقاط شرق و جنوب شرق شیراز رشد می‌کنند با آب فاضلاب آبیاری می‌شوند. هم‌چنان که در امتداد کانال فاضلاب رو به روی کمربندی شیراز حرکت می‌کنیم متوجه می‌شویم بخشی از بتن کانال شکسته و آب به زمین‌های شمال کانال نفوذ می‌کند». «یک سقوط طلایی» عنوان گزارش دیگر خبر جنوب است که به کاهش اعتماد مردم برای سرمایه‌گذاری در بازار طلا در شیراز پرداخته است. اما «شیوه‌های عجیب و غریب قاچاقچیان متقلب در فارس» هم خواندنی است. مدیر جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی استان در گفتگو با این روزنامه اظهار داشته: «چندی پیش یک کانتینر کیس کامپیوتر قاچاق در فارس توقیف شد که بعد از بررسی مشخص گردید قاچاقچی این کیس‌ها، بطری‌های کوچک آب را در کیس کامپیوتر گذاشته و قرار بوده این کیس‌های را به عنوان کیس دارای تجهیزات الکترونیکی از قبیل مادربورد، USB، مودم و ... به یک فرد دیگر بفروشد».

حمله دشمنان به شهرداری شیراز ناکام ماند!
نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۰۳ مهر ۱۳۹۳
0
واقعا" این چه تیتریه که برا شهرداری زده اید.
چرا اینقدر بزرگنمایی میکنید.