کد خبر: ۶۱۹۴۶
تاریخ انتشار: ۱۱:۳۹ - ۲۸ مهر ۱۳۹۳

رونمایی از لیونل مسی ایرانی در پاراالمپیک آسیایی+عکس

سرمربی تیم ملی تیراندازی، ساره جوانمردی ورزشکار شیرازی این رشته را با لیونل مسی مقایسه کرد.
به گزارش شیرازه، ساره جوانمردی در رشته تپانچه بادی 10 متر مسابقات تیراندازی بازی‌های پاراآسیایی اینچئون به مدال طلا رسید و رکورد فینال مسابقات جهانی را نیز جابه‌جا کرد. رکورد پیشین فینال این رشته که در اختیار خودش بود به 200/4 ارتقا یافت.
سرمربی تیم ملی تیراندازی بعد از کسب دومین مدال طلای ساره جوانمردی گفت: ساره جوانمردی پدیده تیراندازی ایران است و هیچ کس نمی تواند با او مقابله کند.
رونمایی از لیونل مسی ایرانی در پارالمپیک آسیایی+عکس

وی افزود : انتظار کسب مدال طلای ساره جوانمردی را در تپانچه خفیف 50 متر و تپانچه بادی 10 متر را داشتم. به دوستانم گفته بودم منتظر شگفتی در این مسابقات باشید که منظورم تپانچه خفیف 50 متر بود.

امیری با اعلام این مطلب که وی باید پیش از این هم در مسابقات تپانچه خفیف 50 متر شرکت می‌کرد اظهار داشت: جوانمردی پدیده تیراندازی ایران  و شبیه لیونل مسی است. او استعداد رقابت در اکثر رشته‌های تپانچه را دارد و ای کاش مدت‌ها پیش در این مواد شرکت می‌کرد.

سرمربی تیم تیراندازی، درباره سومی عالیه محمودی نیز اظهار داشت : حضور محمودی در فینال کاملا مشهود بود چون تجربه حضور در این رشته را دارد اما فشار زیادی را در فینال تحمل کرد و سوم شد.

نظرات بینندگان