کد خبر: ۶۸۰۶۴
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۰۸:۱۱ - ۱۷ فروردين ۱۳۹۴
استاندار فارس:

مصوبات سفر رئیس جمهور به فارس تا سال 96 به بهره برداری می رسد

استاندار فارس گفت: مصوبات سفر رئیس جمهور به فارس طی دو سال به بهره‌برداری می‌رسد.
به گزارش شیرازه به نقل از روابط عمومی استانداری فارس، سید محمد احمدی در دیدار با اعضای شورای اسلامی شهر شیراز با بیان اینکه حداکثر بهره‌برداری از سفر ریاست جمهوری برای توسعه و پیشرفت این استان باید صورت گیرد، اظهار داشت: مصوبات سفر ریاست جمهوری کارشناسانه و اجرایی خواهد بود و ظرف دو سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

نماینده عالی دولت در استان فارس با اشاره به این‌که مسائل هسته‌ای به معضلی در راه سیاست خارجی و اقتصاد کشور تبدیل‌شده بود، افزود: در مذاکرات برد - برد ایران با کشورهای 1+5 توانستیم این مشکلات را بااقتدار حل کنیم و پیش‌بینی می‌کنیم بعد از توافقات ایران از انزوا خارج‌شده و شرایط مناسبی برای کشور ایجاد شود.

وی گفت: هیچ‌گاه بعد از جنگ جهانی دوم سابقه نداشته است که کشوری از جهان سوم مذاکراتی طولانی با شش قدرت جهانی داشته باشد و مقتدرانه از حقوق خود دفاع کند.

استاندار فارس با بیان اینکه شورای اسلامی شهر شیراز نگاهی جامع و عمیق به تمام مسائل این استان داشته‌اند و به‌دوراز نگرش‌های تک‌بعدی تعامل خوب و مناسبی را با تمام ارگان‌های فارس برقرار کرده‌اند، بیان داشت: مصوبات شورای اسلامی شهر شیراز با همکاری شهرداری این شهر توانسته است چهره شیراز را متحول کند.

احمدی با اشاره به این‌که شیراز شهری بزرگ و بین‌المللی بوده و توقعات بسیاری از آن وجود دارد، متذکر شد: شیراز در سال گذشته و امسال امتحان خوبی را پست سر گذاشته و با بسیج امکانات و نیروها توسط شهرداری و همکاری سایر ارگان‌ها پذیرایی شایسته‌ای از مهمانان نوروزی در این شهر به عمل آمد.

نماینده عالی دولت در استان فارس با تأکید بر اینکه همدلی میان مدیران استان و شهر شیراز موجب شده است مهمان‌نوازی شیرازی به‌خوبی به چشم بیاید، عنوان کرد: باوجود بارندگی، شاهد نقصی در خدمت‌رسانی به مسافران نوروزی نبودیم و امکانات لازم فراهم‌شده بود.

وی خواستار تلاش بیشتر برای جذب سرمایه‌گذاران به شهر شیراز شد و ادامه داد: با سرمایه‌گذاری و ایجاد اشتغال می‌توان از بروز ناهنجاری‌های اجتماعی و جرائم جلوگیری کرد.

استاندار فارس با بیان اینکه توسعه فرودگاه بین‌المللی شیراز در دستور کار مدیریت ارشد این استان قرار دارد، بیان کرد: پایانه داخلی این فرودگاه به‌زودی مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت و پایانه خارجی نیز با مساحت 21 هزار مترمربع در آینده‌ای نزدیک به پیمان خواهد رفت.

نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
حسن
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دوشنبه ۱۷ فروردين ۱۳۹۴
0
چرخش همزمان سانتریفیوژها و زندگی مرد ارتباطی با هم ندارد و چرخش زندگی مردم را باید از طریق مقابله با رانت خواری، فعالیت های اقتصادی آقازاده ها، دلال بازی و حمایت از تولید ملی و ممانعت ازواردات کالاهای لوکس و خروج ارز از کشور پیش برد .
رامین
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دوشنبه ۱۷ فروردين ۱۳۹۴
0
مگر ایشان هنوز مسئولیتی دارند؟
اینهمه خجالت بدلیل بی کفایتی و بی تدبیری برای مردم فارس کافی نبود؟
تا کی این مردم باید چوب بی لیاقتی مسئولین را بخورند؟
چرا مسئولین دولت تعلل مبکنند؟
ولی بدانند مردم خجالت کشیده فارس از حق خود نمیگذرند.