کد خبر: ۷۱۷۵۸
تاریخ انتشار: ۱۲:۲۳ - ۰۹ تير ۱۳۹۴
رئیس کمیته انضباطی فدراسیون کشتی:

حکم امید نوروزی جنبه تأدیبی داشت

رئیس کمیته انضباطی فدراسیون کشتی معتقد است حکمی که این کمیته در خصوص امید نوروزی صادر کرده، بیشتر جنبه تأدیبی داشته است.
به گزارش شیرازه و به نقل از فارس نادر شکری درباره احکامی که در کمیته انضباطی فدراسیون کشتی مبنی بر محرومیت کشتی‌گیران خاطی به خاطر تست دوره‌ای سلامت، گفت: این احکام بین 3 تا 6 ماه محرومیت را شامل حال این کشتی‌گیران می‌کند که بنا بر نظر اعضای کمیته اعمال خواهد شد و در صورت تکرار با حکم شدیدتری روبه‌رو خواهد شد.

وی ادامه داد: ممکن است حتی در برخی از موارد بسته به نظر و موضوعاتی که وجود داشته است به افراد تنها تذکر داده شود و محرومیت قطعی لحاظ نشود. اعضای کمیته انضباطی شامل 7 نفر هستند که در این خصوص تصمیم‌گیری می‌کنند.

شکری درباره رأی صادر شده در خصوص امید نوروزی گفت: مجازاتی که برای امید نوروزی در نظر گرفتیم بیشتر جنبه تأدیبی داشت. هر چند که جریمه 20 میلیون تومانی تعزیری نیز باید پرداخت شود. چنین مجازات‌هایی در سیستم مجازات‌های روز جهان اعمال می‌شود و امکان اینکه اگر شخصی مرتکب تخلفی شده است با پرداختن به کارهای عام‌المنفعه اشتباه خود را جبران کند مرسوم است.

وی خاطر نشان کرد: ما هم بعد از جلسه‌‌ای که در کمیته انضباطی داشتیم دیدیم صرف اینکه تنها جریمه نقدی را اعمال کنیم کافی نیست و جنبه تأدیبی برای ما اهمیت بیشتری داشت که بر آن تأکید کردیم. اینکه شخصی یک هفته در ماه از خانواده‌اش دور باشد و بدون پاداش به آموزش بپردازد جریمه خوبی می‌تواند باشد.



نظرات بینندگان