کد خبر: ۷۲۷۰۶
تاریخ انتشار: ۱۴:۰۰ - ۲۴ تير ۱۳۹۴
سالاد مطبوعاتی شیرازه/ 24 تیر 94

نمک جهرم را به اسرائیل می برند!/ بسته تشویقی دفاتر کاریابی در ازای اشتغال هر مددجو

موضوع توافق هسته‌ای در تمام روزنامه‌های فارس به طور گسترده‌ای بازتاب یافته و تمام روزنامه‌ها در صفحه نخست خود به این موضوع پرداخته‌اند.
سالاد

به گزارش شیرازه؛

سالاد تیتر یک این روزنامه به صحبت های رییس جمهور اختصاص یافته است: «پایان اتهامات، آغاز همکاری». شرح صحبت های روحانی در نیمی از صفحه 9 به چاپ رسیده است.

عکس صفحه نخست مربوط به وزرای خارجه 5+1 است که با تیتر «آغاز پایان یک بحران» کار شده و به بررسی اظهارات های تمام مقامات در مورد توافق هسته ای پرداخته است. این مطلب هم نیمی دیگر از صفحه 9 را اشغال کرده است.

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شیراز در نشستی که با خبرنگاران داشته به ارائه آماری از کمک ها و اقدامات این سازمان در شیراز پرداخته و از اختصاص گشت نامحسوس برای جلوگیری از سرقت صندوق های صدقات خبر داده است. وی همنین گزارشی از موارد مصرف صدقات مردم ارایه داده است. این خبر در صفحه 3 و با تیتر «بسته تشویقی دفاتر کاریابی در ازای اشتغال هر مددجو» چاپ شده است. رسولی مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شیراز مژه داده که دفاتر کاریابی در ازای معرفی هر نیروی مدد جوی کمیته امداد به کارفرمایان، از 400 هزار تومان بسته تشویقی بهره‌مند می شوند.

سالاد تیتر یک خود را به مصاحبه ای با رئیس مجمع نمایندگان فارس در مجلس اختصاص داده است: «پایان غائله از فارس تا بهارستان». رضایی در گفتگو با این روزنامه از جلسه مشترک با وزیر کشور گفته و اعلام کرده: «افشانی استاندار فارس می شود».

تصویری هم از شادی شیرازی ها به خاطر توافق هسته ای در صفحه نخست این روزنامه چاپ و با «عیدانه فراوان شد تا باد چنین بادا» تیتر شده است.

صفحه فرهنگ و هنر این روزنامه اما تمام و کمال در اختیار اداره فرهنگ و ارشاد استان قرار گرفته و اخبار این اداره را به چاپ رسانده است.

تیتر دیگری هم در این صفحه به چشم می خورد و مربوط به حضور آیت الله ایمانی در یکی از مساجد شیراز است. وی در انتقاد به قیمت بالای قبر در شیراز که گاهی تا چند صد میلیون تومان هم می رسد گفته: «با این گرانی قبر مردن هم دیگر صرف نمی کند».

نشست خبری رییس هیات مدیره جامعه احیاگران طب ایرانی با انتقاد از وجود مافیای نمک، شکر و روغن در کشور در مورد تغذیه و مواد غذایی سرطان زا گفته و خبر از اقدام مافیا در حوزه نمک جهرم داده است: «نمک جهرم را از طریق دبی به اسرائیل می برند!».

سالاد هم صحبت روحانی را تیتر کرده است: «دعای مردم مستجاب شد». عکس امروز این روزنامه هم مربوط به وزرای 5+1 اسک که در کنار گفته دیگر رییس جمهور چاپ شده است: «اجازه نمی دهم کسی با دروغ، به امید مردم صدمه بزند».

صدر اخبار داخلی به بازدید مدیر کل تامین اجتماعی از این روزنامه اختصاص یافته که با تیتر «با جگر خونی به تعهدات خودمان عمل می کنیم» به چاپ رسیده است.

و مویه کنان مذاکرات هسته ای از نگاه کاریکاتوریست این روزنامه؛

سالاد

سالاد تیتر زده: «آغاز پایان یک بحران!». عکس امروز این روزنامه هم به موضوع توافق و وزرای 5+1 مربوط می شود که در واقع تمام صفحه نخست این روزنامه را به خود اختصاص داده است.

از میان اخبار داخلی این استام اما می توان به چند تیتر اشاره کرد؛ از صحبت های رییس کمیته امداد شیراز که به ارایه آمار پرداخته تا صحبت های قادری که گفته: «نمایندگان لر و ترک استان فارس هم نامه استعفا را امضا کرده اند».

تجلیل از کارفارمایان فارس هم که با حضور معاون اجتماعی فرهنگی سازمان تامین اجتماعی برگزار شده در صفحات داخلی و با تیتر «قصه تحریم ها به جایی برسد یا نرسد امید کشور به کارفرما و نیروی کار است» عنوان شده است.

سالاد با عکسی از وزرای خارجه 5+1 صفحه نخست خود را پر کردن و تیتر «عبور از بحران» را هم برای این تصویر انتخاب کرده است. دو صفحه 6 و 7 این روزنامه تمام و کمال به این موضوع و صحبت های چهره های سیاسی ایران جهان در این رابطه اختصاص یافته است.

صدر اخبار داخلی را به «تجلیل از کارفرمایان برتر فارس» اختصاص داده است که با حضور معاون اجتماعی فرهنگی سازمان تامین اجتماعی برگزار شده است.

نظرات بینندگان