کد خبر: ۷۳۱۳۷
تاریخ انتشار: ۱۴:۰۴ - ۰۳ مرداد ۱۳۹۴
سالاد مطبوعاتی شیرازه/ 3 مرداد 94

راه اندازی بانک پوست در شیراز/ تکریم ارباب رجوع یا تهدید ارباب رجوع؟!

خبر مربوط به برگزاری سی و سومین مسابقات سراسری قرآن کریم در شیراز محور مشترک روزنامه های امروز است.
سالاد

به گزارش شیرازه؛

سالاد تیتر یک خود را به «آمادگی ایتالیایی ها برای سرمایه گذاری در معادن فارس» اختصاص داده که مربوط به نشست کارگزار 6 بانک ایتالیایی با تعدادی از مدیران استان است.

عکس امروز از سی و سومین مسابقات سراسری قرآن انتخاب و با «رقابت 2300 دانش آموز قرآنی در شیراز» تیتر شده است.

«کسب در انتظار کار» تیتر یادداشت امروز است که موضوع سفر هیئت های اقتصادی به ایران را مورد بررسی قرار داده است.

سالاد پاسخ ظریف به تهدید جان کری را تیتر کرده است: «آمریکایی ها عادت دیرینه تهدید ملت بزرگ ایران را کنار بگذارند».

عکس امروز این روزنامه با «برم دلک چشمه ای هزار ساله که دیگر نمی جوشد» تیتر شده است. طی این گزارش به موضوع خشک شدن این چشمه و احیای آن پرداخته شده است که البته تاکنون انجام نگرفته است.

صدر اخبار استانی این روزنامه را خطبه های این هفته نماز جمعه شیراز پر کرده است که با عکسی از این مراسم به چاپ رسیده است.

گزارشی هم تحت عنوان «شایعات شبکه های اجتماعی که بازار را به هم می ریزد» به چشم می خورد که به صورت موردی به بررسی یکی از پیامهایی پرداخته که طی چند روز اخیر به شدت در شبکه های موبایلی گسترش یافته.

سالاد گزارشی از یکی از خبرگزاری ها تیتر یک این روزنامه شده است که به بررسی بازار خودرو بعد از توافق هسته ای پرداخته است. از توقعات تا واقعیت ها و از تهدید ها تا فرضت های این بازار در آینده پیش رو: «بازار خودرو به افزایش قیمت روی خوش نشان نمی دهد».

خبر برگزاری مسابقات قرآن کریم در شیراز هم از جمله اخبار داخلی است که با گفته وزیر آموزش و پرورش در افتتاحیه این دوره از مسابقات تیتر شده است: «تربیت تک بعدی در آموزش و پرورش را قبول نداریم».

سالاد تیتر یک این روزنامه و عکس صفحه نخست مربوط به مسابقات قرآن کریم است که با حضور وزیر آموزش و پرورش کار خود را آغاز کرده است: «مسابقات قرآن دانش آموزان کشور در شیراز آغاز شد».

صدر اخبار داخلی این روزنامه اما به استاندار اختصاص یافته که در جمع مدیران جهاد کشاورزی گفته: «مدیران عمل گرا باشند».

و در پایان چندمین کاریکاتور این روزنامه با موضوع کم آبی؛

سالاد

سالاد خبر خوش مدیر کل تعاون و رفاه اجتماعی فارس برای تعاونگران را تیتر یک خود کرده است: «وام 80 میلیون تومانی ساخت و ساز رسید». به گفته مختاری این وام بدون نیاز به سپرده و درجهت حمایت از بازار مسکن پرداخت خواهد شد.

«پزشک خانواده با نبض کند و تب تاب بالا!» هم عنوان گزارشی است که به بررسی این طرح از دیدگاه های مختلفی مثل مردم، مسئولین، منتقدین و... پرداخته و با کاریکاتوری در صفحه نخست کار شده است؛

سالاد

گزارشی دیگر هم از بیمارستان شهید فقیهی در این روزنامه به چشم می خورد. این روزنامه تابلویی را در این بیمارستان به سوژه این گزارش بدل کرده و به معضلات این بیمارستان پرداخته است. معضلاتی از قبیل نبود مکان مناسبی برای استراحت چند روزه همراهان بیمار که این روزها معمولا زیر درختان وسط بولوار زند استراحت می کنند و غیره. این گزارش با «تکریم ارباب رجوع یا تهدید ارباب رجوع؟!» تیتر شده است؛

سالاد

تیتری هم به موضوع نماز جمعه این هفته شیراز مربوط می شود که صحبتی از آیت الله ایمانی تیتر شده است: «نباید وحدت جامعه را به هم ریخت و دچار اختلاف و دو دستگی شد».

سیل اخیر اقلید منشا برکات زیادی شده از جمله اینکه یکی از پل های این شهرستان که بیش از چند سال از عمر آن نمی گذرد چهره واقعی خود را نشان داد و از درون آن لاستیک و ضایعات سنگبری نمایان شد که از آن به جای مصالح استفاده شده بود! این خبر هم با «به شکرانه وقوع سیل، یک شاهکار معماری معاصر فارس نمایان شد» تیتر شده است.

از جمله اخبار داخلی گفتگو با رییس بیمارستان سوختگی قطب الدین شیرازی است که از راه اندازی بانک پوست در شیراز خبر داده است. این خبر با تیتر «بانک پوست شیراز، دروازه نجات ده ها مصدوم سوخته» و در صفحه 7 این روزنامه کار شده است.رئیس بیمارستان سوختگی قطب الدین شیرازی در این باره گفته است:«پوست مورد نیاز مصدومان را می توان از فرد زنده، بیمار مرگ مغزی و جسد پیوند زد»

نظرات بینندگان