کد خبر: ۸۲۵۸۲
تاریخ انتشار: ۱۰:۴۴ - ۲۶ دی ۱۳۹۴

دعوت امام جمعه سروستان از مردم جهت استقبال از کاروان شهدای گمنام

امام جمعه سروستان از عموم مردم این شهرستان جهت استقبال از کاروان شاهدان بصیر(شهدای گمنام) دعوت کرد.

به گزارش سرویس شهرستان های شیرازه، حجت الاسلام حسین ابراهیمی،امام جمعه سروستان در گفتگو با خبرنگار سروستان ما ضمن گرامیداشت یاد و خاطره همه شهدا به ویژه شهدای 8 سال دفاع مقدس گفت: مردم بصیر،ولایتمدار و انقلابی سروستان با حضور آگاهانه و همیشگی خویش در همه صحنه های انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی اثبات کرده اند که عاشق انقلاب،شهدا و ولی امر خویش هستند.

وی در ادامه این مطلب افزود: حضور کاروان شهدای گمنام در این شهرستان موجب برکت و مایه عزت و سرافرازی است و ان شاءالله مردم ما  با حضور پرشور خویش در مراسم استقبال از این اسطوره های ایثار و مقاومت، اعلام خواهند کرد که راه آنها ادامه دارد.

 

حجت الاسلام ابراهیمی در ادامه سخنان خویش ضمن اظهار تاسف از اظهارنظر استاندار فارس در خصوص تشییع شهدای گمنام در این استان گفت: اینگونه اظهار نظرها به دلیل عدم شناخت از پیشینه تاریخی مردم بصیر، ولایت مدار و شهید پرور استان فارس می باشد.

وی در ادامه این مطلب گفت:  دلیل اینگونه صحبت ها ناشی از عدم حضور مشاوران آگاه و دلسوز در استانداری فارس می باشد و اگر مردم فارس پس از اینگونه اظهارات تقاضای استعفای وی را داشتند، جا داشت.

امام جمعه سروستان در پایان این گفتگو ضمن دعوت از عموم مردم این شهرستان جهت شرکت در مراسم استقبال از کاروان شهدای گمنام تصریح کرد:  حضور در این مراسم تجدید میثاق با آرمان های امام(ره)، انقلاب، شهدا و مقام معظم رهبری است.

خاطرنشان می شود کاروان شاهدان بصیر(شهدای گمنام) بعد از ظهر روز دوشنبه، 28 دی ماه جاری میهمان مردم انقلابی و شهیدپرور شهرستان سروستان خواهد بود. 

انتهای پیام/س


سالاد

نویسنده :
سرو آنلاین
نظرات بینندگان