کد خبر: ۸۶۷۵۴
تاریخ انتشار: ۱۹:۱۲ - ۲۷ فروردين ۱۳۹۵
خطیب جمعه خرامه:

رییس جمهور فرمانده قرارگاه اقتصاد مقاومتی کشور است/ خرامه در همدلی و همزبانی نمره قبولی گرفت

سال 94 سال دولت و ملت همدلی و همزبانی، برای شهرستان خرامه سالی بود که به گمان بنده نمره قبولی گرفتیم چونکه مردم این شهرستان به خوبی و شایستگی، این شعار را عملی کردند و امیدواریم امسال هم شهرستان ما در تراز خوبی ظاهر شود.

به گزارش سرویس شهرستان های شیرازه به نقل از صدای خرامه، حجت الاسلام محمد صباحی امام جمعه خرامه در خطبه های امروز نماز جمعه ضمن بیان نکاتی از دیدار مقام معظم رهبری با نخست وزیر ایتالیا و همچنین سخنان رییس جمهور در اجلاس سران کشورهای اسلامی در ترکیه از موضع رییس جمهور در مورد رژیم صهیونیستی تقدیر کرد.

وی با اشاره به نامگذاری امسال به نام اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل ادامه داد: از نگاه همه، فرمانده قرارگاه اقتصاد مقاومتی کشور رییس جمهور است و کسی که باید مواضع نظام را در این راستا پیش ببرد رییس جمهور، استانداران، فرمانداران و بدنه دولت است.

حجت الاسلام صباحی اضافه کرد: وقتی مقام معظم رهبری تکلیف امسال را مشخص کردند توقع داریم رییس جمهور محترم و مجموعه دولت، عملکرد خودشان را بصورت مرتب با این تراز بسنجند تا تمام قدم های دولت و وزرا در راستای قوی کردن بنیه اقتصادی کشور باشد چرا که نگاه مردم به عملکرد دولت مردان است.

امام جمعه خرامه بیان داشت: سال 94 سال دولت و ملت همدلی و همزبانی، برای شهرستان خرامه سالی بود که به گمان بنده نمره قبولی گرفتیم چونکه مردم این شهرستان به خوبی و شایستگی، این شعار را عملی کردند و امیدواریم امسال هم شهرستان ما در تراز خوبی ظاهر شود.

وی با اشاره به مشکلات اقتصادی مردم شهرستان گفت: از هر زن و مردی سوال کنیم علت خشکسالی چیست می گویند عده ای ناشکری کردند و الان مشکلات خشکسالی گریبان گیر مردم شده، همین الان هم خیلی ها به فکر رفتن از خرامه هستند اما ناراحتی اینجاست که بعضی ها با گران شدن برنج اقدام به مخلوط کردن با جنس نامرغوب کرده و همچنان آن اشتباهات را تکرار می کنند.

حجت السلام صباحی اضافه کرد: وای به حال کسی که به مردم فشار می اورد تا سود بیشتری ببرد، به خدا قسم که چنین نانی حرام است، خوردن آن حرام است و همکاری با آن هم حرام است، مطمئن باشید چنین ادمی جهنمی است مگر اینکه توبه کند، روضه برگزار کردن، مسجد رفتن و عروسی فقیر برگزار کردنش هم پذیرفته نیست.

خطیب جمعه خرامه در پاسخ به مسئله سقط جنین به خاطر مشکلات مالی به آیات قرآن اشاره کرد و گفت: به غیر از مواردی که پزشک اجازه دهد کسی که این کار را انجام داده قتل کرده و باید دیه بدهد، این کار برکت را از زندگی برده و نفاق ایجاد می کند.

نظرات بینندگان