کد خبر: ۸۷۷۰۴
تاریخ انتشار: ۱۵:۴۲ - ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۵
امام جمعه موقت شیراز:

مدافعان برجام در مقابل رفتارها و اقدامات خصمانه آمریکا چه پاسخی دارند؟

رضوی اردکانی گفت: باید هیئتی از حقوقدانان ایرانی علیه جنایات و خسارت‌های بسیاری که آمریکایی‌ها در طول تاریخ نسبت به کشور ما مرتکب شده‌‌اند در دادگاه لاهه اقامه دعوا کنند.
به گزارش شیرازه حجت‌الاسلام سید ابوفاضل رضوی اردکانی در خطبه‌های نماز جمعه شیراز در سومین حرم اهل‌بیت (ع) با طرح این سؤال که امروز مدافعان برجام در مقابل رفتارها و اقدامات خصمانه آمریکا چه پاسخی دارند، اظهار داشت:باید هیئتی از حقوقدانان ایرانی علیه جنایات و خسارت‌های بسیاری که آمریکایی‌ها در طول تاریخ نسبت به کشور ما مرتکب شده‌‌اند در دادگاه لاهه اقامه دعوا کنند.

وی در ادامه با اشاره به سالروز میلاد امام حسین(ع) و روز پاسدار گفت: باید جشن‌اهای این جشن‌ها به‌مدت یک هفته برگزار شود؛ چراکه اگر امام حسین (ع) نبود اسلام نیز نبود و این سپاه پاسداران بوده که امروز خار چشم دشمنان شده و اقتدار و قدرت کشور را به‌وجود آورده است.

امام جمعه شیراز با تصریح بر ویزگی ممتاز بسیج نیز خاطرنشان کرد: هرجا روحیه بسیجی حاکم بوده شاهد شاهکارهایی در زمینه‌های مختلف بوده‌ایم که این روحیه باید در اداره‌های ما حاکم شود.

حجت‌الاسلام رضوی اردکانی با ابراز تأسف گفت: برخی از کارمندان ادارات تصور می‌کنند فقط باید حقوق بگیرند و به کار ارباب‌رجوع توجهی ندارند که باید اخراج شوند.

امام‌ جمعه موقت شیراز از وضعیت بیمه‌های درمانی و نحوه برخورد با بیماران فقیر انتقاد و تصریح کرد: دولت باید به حال بیمارانی که توانایی پرداخت هزینه‌های سرسام‌آور را ندارند‌ فکری بکند.
نظرات بینندگان