کد خبر: ۹۰۴۲۷
تاریخ انتشار: ۱۳:۳۰ - ۰۹ تير ۱۳۹۵
امیر سرتیپ پوردستان در شیراز مطرح کرد:

وجود سربازان در پادگان‌ها، عامل بازدارندگی و آرامش ملت/ چشم جهان اسلام به نیروهای مسلح جمهوری اسلامی

فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: چشم جهان اسلام به نیروهای مسلح ایران و چشم نیروهای مسلح به شش گوشه ضریح امام حسین (ع) است.

به گزارش شیرازه، امیر سرتیپ احمدرضا پوردستان در مراسم بزرگداشت سربازان جانباخته، در حرم شاهچراغ (ع) اظهار کرد: نگاه مجموعه نیروی زمینی به سربازان، نگاهی پدرانه است و همه مجموعه ارتش از این اتفاق دردمند است و همه سربازان عزیز هستند.

فرمانده نیروی زمینی ارتش لباس سربازی را لباسی مقدس دانست و گفت: رهبر معظم انقلاب سفارش‌ها و توجهات ویژه به سربازان دارند و ارتش به لحاظ شرعی و قاونی موظف به اطاعت از فرماندهی معزز کل قوا است.

وی وجود سربازان در پادگان‌ها را عامل بازدارندگی و آرامش ملت دانست و بیان کرد: حضور سربازان در نقطه صفر مرزی باعث جلوگیری از ورود داعش و عدم حمله استکبار به مرزها در جنگ عراق و افغانستان شدو

امیر پوردستان با ابراز تأسف از حادثه پیش آمده و اینکه هیچ مساله ای در اراده پولادین نیروهای مسلح تأثیر گذار نیست، گفت: با نگاهی به سطح منطقه متوجه می‌شویم که اگر امروز دشمن جرات حمله به ایران اسلامی را ندارد به دلیل همین نیروهای مسلح پا در رکاب است که باید با هدف حمایت نیروهای مسلح گام برداریم؛ چراکه چشم جهان اسلام به نیروهای مسلح و چشم نیروهای مسلح به شش گوشه ضریح امام حسین (ع) است.

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی در ادامه به وضعیت مراکز آموزشی و برخورد مناسب با سربازان پرداخت و بیان داشت: ساخت فضاهای ساختمانی برای مراکز آموزشی نیروی زمینی، برگزای بیش از سه هزار کلاس قران در نیروی زمینی، برگزاری نمازهای یومیه به صورت جماعت در این مراکز، برگزاری اعتکاف، وجود بزرگترین باشگاه تفریحی و رفاهی در نیروهای و انجام ورزش‌های مختلف و.. از فعالیت‌هایی هست که برای رفاه معنوی و نشاط سربازان در نظر گرفته شده است.

نظرات بینندگان