کد خبر: ۱۶۵۲۰۷
تاریخ انتشار: ۰۸:۰۶ - ۰۳ مهر ۱۴۰۳
رئیس سازمان فضای مجازی خبر داد:

ششمین رویداد بزرگ تولید محتوا استان فارس

ششمین رویداد بزرگ تولید محتوا استان فارس با تمرکز بر آثار هنری دیجیتال بسیجیان استان فارس برگزار می‌شود.

به گزارش واحد فرهنگی پایگاه تحلیلی خبری «شیرازه»، سید محسن هاشمی، رئیس سازمان فضای مجازی سپاه فجر استان فارس، در آستانه آغاز برنامه‌های هفته دفاع مقدس، خبر از برگزاری رویداد تولید محتوای فضای مجازی و رقابت بین فعالان عرصه تولید محتوا در شهرستان‌های استان فارس داد.

وی رویداد تولید محتوای بسیج را یکی از بزرگ‌ترین برنامه‌های فرهنگی کشور دانستند که هر سال در سه بخش شهرستانی، استانی و ملی میزبان فعالان تولید محتوا بوده و حاصل این رویداد، تولید آثار ویژه در قالب‌ها و موضوعات متنوع با رویکرد رسانه‌ای و فضای مجازی است.

هاشمی با اعلام آغاز فراخوان ششمین سال متوالی برگزاری این رویداد در استان فارس از ابتدای مهرماه، خواهان حضور همه متخصصان و فعالان عرصه فضای مجازی استان فارس در این رویداد و ارسال آثار به دبیرخانه شدند تا با مشارکت جمعی، گامی بزرگ در پاسخگویی به نیازهای مخاطب و جامعه در فضای مجازی برداشته شود.

 علیرضا دستجردی، دبیر برگزاری این رویداد، نیز با اشاره به سابقه موفق برگزاری رویداد در سال‌های گذشته، قالب تولید نرم‌افزار موبایلی، بازی‌های رایانه‌ای و انیمیشن را به عنوان بخش اصلی و همچنین موشن‌گرافیک و پوستر را به عنوان بخش‌های جانبی رویداد امسال معرفی نمود که در سطح استان فارس در دو بخش برگزار می‌گردد.

 دبیر برگزاری رویداد بخش نخست را رقابت بین فعالان و هنرمندان شهرستان‌ها نامیدند که با مدیریت مراکز فضای مجازی شهرستان‌ها انجام شده و سپس برگزیدگان در بخش استانی به‌صورت حضوری در ابتدای آذرماه در مرکز استان به رقابت خواهند پرداخت.

 مدیر تولید محتوای سازمان فضای مجازی سپاه فجر استان فارس در ادامه به برگزاری چند کارگاه آموزشی و توانمندسازی شرکت‌کنندگان شامل ایده‌یابی، بوم مدل کسب‌وکار، سواد بصری و... نیز اشاره کرد که هم‌زمان با افتتاحیه استانی این رویداد در آذرماه و هفته بسیج در شهر شیراز صورت خواهد گرفت.

انتهای خبر/ 224224

نظرات بینندگان