کد خبر: ۱۰۸۲۵۴
تاریخ انتشار: ۰۷:۴۶ - ۱۷ فروردين ۱۳۹۶
هفته سی ام لیگ آزادگان؛

برد ارزشمند فجرسپاسی برابر مس رفسنجان+ جدول مسابقات

تیم فجر شهید سپاسی در هفته سی‌ام لیگ دسته اول فوتبال کشور در یک بازی خارج از خانه مقابل مس رفسنجان به پیروزی رسید.
به گزارش سرویس ورزشی شیرازه تیم فجر شهید سپاسی در هفته سی‌ام لیگ دسته اول فوتبال کشور در ورزشگاه خانگی رفسنجانی ها برابر مس این شهر به میدان رفت و در نهایت با نتیجه 3 بر 2 میزبان خود را شکست داد تا سه امتیاز شیرین را با خود به شیراز آورد.

گل‌ اول این دیدار را سعید زارع در دقیقه 15 برای فجر به ثمر رساند، اما رفسنجانی‌ها در دقایق 35 و 46 دو گل وارد دروازه فجر کردند. علی غلامرضاپور در دقیقه 63 گل تساوی را برای فجر به ثمر رساند.

این دیدار در نهایت با گل دقیقه 89 میلاد صفایی با نتیجه پرگل 3 بر 2 به نفع فجرسپاسی پایان یافت.

برد ارزشمند فجرسپاسی برابر مس رفسنجان


در دیگر دیدارهای این هفته از رقابت های لیگ دسته اول فوتبال کشور تیم های سپیدرود رشت، ملوان انزلی، خونه به خونه بابل، پارس جنوبی جم، آلومینیوم اراک و فولاد یزد برابر رقبای خود صاحب برتری شدند.

در پایان هفته سی ام این رقابت ها تیم فجرسپاسی شیراز با کسب 26 امتیاز در رده هفدهم جدول قرار گرفته است. کسب این 3 امتیاز ارزشمند کمک زیادی به فجر برای فرار از منطقه سقوط به لیگ دسته دوم کرد و امیدهای این تیم را برای ماندن در لیگ دسته اول بیشتر کرد.

در حال حاضر سقوط تیم استقلال اهواز به دسته دوم قظعی شده است و با توجه به چهار دیدار باقی مانده، 2 تیم از بین تیم های فجر، فولاد یزد، خیبر خرم اباد و ایران جوان بوشهر به دسته دوم سقوط خواهند کرد.

در رقابت های فوتبال دسته اول کشور 18 تیم شرکت دارند و پس از انجام 34 بازی 2 تیم اول و دوم به لیگ برتر صعود خواهند کرد و سه تیم انتهای جدول هم به دسته دوم می رود.

تبم فجر در هفته سی و یکم این رقابت ها، بیست و دوم فروردین ماه در ورزشگاه شهید دستغیب شیراز میزبان تیم استقلال اهواز است.


برد ارزشمند فجرسپاسی برابر مس رفسنجان+ جدول مسابقات
نظرات بینندگان