کد خبر: ۱۰۸۴۰۰
تاریخ انتشار: ۱۱:۰۸ - ۲۱ فروردين ۱۳۹۶

زمین چمن ورزشگاه بزرگ میانرود شیراز سبز شد + عکس

زمین چمن سومین ورزشگاه بزرگ ۵۰ هزار نفری ایران پس از گذشت ۲۲ سال از آغاز عملیات اجرایی آن در شهر شیراز با عنوان پارس سبز شد.
به گزارش شیرازه مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس در مورد آخرین وضعیت ورزشگاه پارس  اظهار داشت: عملیات تکمیل این طرح به سرعت در حال انجام است و این پروژه پس از 2 دهه انتظار به زودی با حضور رئیس جمهور افتتاح می‌شود.

حیدرعلی کامیاب با بیان اینکه ورزشگاه پارس بزرگترین پروژه ورزشی فارس در تاریخ ورزش این استان است، گفت: این ورزشگاه در زمان بهره برداری پس از ورزشگاه های آزادی تهران و نقش جهان اصفهان سومین ورزشگاه 50 هزار نفری ایران لقب می گیرد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس خاطرنشان کرد: سازه این ورزشگاه با استانداردهای مورد تایید فدراسیون جهانی فوتبال( فیفا) ساخته شده و امکانات رفاهی و خدماتی مورد نیاز تماشاگران در نظر گرفته شده است.

کامیاب با بیان اینکه مساحت این ورزشگاه 48 هکتار است و کار و فعالیت عمرانی در این مجموعه تا رسیدن به استاندارد های جهانی تمام نمی‌شود گفت: ورزشگاه بزرگ پارس شیراز دارای یک پیست دو و میدانی مجهز است که در زمان بهره‌برداری می‌تواند میزبان رقابت‌های بین‌المللی این رشته ورزشی باشد.

مدیرکل ورزش و جوانان فارس بیان کرد:سال‌ها از بنا نهاده شدن سازه‌های بتونی سالن سرپوشیده دو و میدانی این ورزشگاه می‌گذرد و با توجه به فرسودگی آن در مقطع کنونی، باید دوباره بازسازی شود.

وی افزود: بازسازی این سالن سرپوشیده در فاز دوم ساخت ورزشگاه پارس در دستور کار قرار دارد.

کامیاب با قدردانی از حمایت‌های مسئولان استان از ورزش گفت: در یک سال گذشته و با حمایت‌های سیدمحمدعلی افشانی استاندار ورزش دوست فارس ساخت این ورزشگاه سرعت چشمگیری یافته است که در خور قدردانی است.


زمین چمن ورزشگاه بزرگ میانرود شیراز سبز شد + عکس

منبع: تسنیم
نظرات بینندگان