کد خبر: ۱۱۳۲۹۸
تاریخ انتشار: ۰۹:۳۲ - ۲۹ مرداد ۱۳۹۶

ساخت مراکز ورزشی جدید در شهرستان اقلید

طی جلسه ای با حضور رئیس اداره ورزش و جوانان و فرماندار اقلید مقرر شد مراکزی جهت ورزش جوانان و بانوان احداث گردد.
به گزارش سرویس ورزشی شیرازه طی جلسه ای با حضور رئیس اداره ورزش و جوانان و فرماندار اقلید مقرر شد مراکزی جهت ورزش جوانان و بانوان احداث گردد.

بنا بر این گزارش در این راستا جلسه‌ای با حضور فرماندار، کارشناس حقوقی اداره راه و شهرسازی، کارشناس امور حقوقی فرمانداری و رئیس و یکی از کارکنان اداره ورزش و جوانان در دفتر فرماندار این شهرستان برگزار شد و در مورد این مسئله و نیز چگونگی تأمین زمین برای ساخت خانه جوان و ایجاد مراکز ورزشی جوانان و بانوان بحث و بررسی شد.
فرماندار اقلید نیز در این جلسه بر لزوم مساعدت و تعامل ادارات شهرستانی با اداره ورزش و جوانان در این راستا و ارائه تسهیلات لازم و ایجاد بستر مناسب برای فعالیت جوانان تأکید کرد و گفت: تنها تشکیل جلسه و ارائه مصوبات کافی نیست بلکه باید اقدامی جدی و عملی صورت گیرد.
رئیس اداره ورزش و جوانان اقلید با اشاره به همکاری اداره راه و شهرسازی در زمینهٔ اختصاص زمین مناسب برای احداث خانه جوان و مراکز ورزشی جوانان و بانوان مصوبات جلسه برگزار شده را به‌صورت زیر برشمرد:
قطعه زمینی به مساحت 600 مترمربع در مجاورت اداره استاندارد و بیمه سلامت به‌منظور ایجاد خانه جوان در نظر گرفته شد.
قطعه زمینی به مساحت 2 هزار مترمربع نیز در شهرک مهر امام رضا (ع) در مجاورت مجتمع فرهنگی این شهرک جهت ایجاد فضای ورزشی بانوان اختصاص یافت.

اداره ورزش مکلف شد در کمترین زمان ممکن زمین‌های مشخص‌شده را به‌ منظور تخصیص اعتبار به حوزه معاونت جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان معرفی کند.

برچسب ها: شیرازه ، ورزشی ، اخبار
نظرات بینندگان