کد خبر: ۱۲۲۵۰۶
تاریخ انتشار: ۱۰:۳۸ - ۱۴ خرداد ۱۳۹۷
رئیس کمیسیون عمران مجلس:

برخی با رانت اطلاعاتی درآمد میلیاردی دارند/ عرصه اقتصادی نیازمند مدیران انقلابی است/ پایبند به امضای خود در سوال از رئیس‌جمهور بودم

رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: عده‌ای با نفوذ و استفاده از رانت اطلاعاتی هزاران میلیارد به جیب زده و برخی نیز در تامین نان شب‌شان مشکل دارند.
به گزارش شیرازه، محمدرضا رضایی صبح امروز در نشست با اعضای هیأت رئیسه اتاق اصناف شهرستان جهرم با اشاره به پیش‌بینی درآمد 194 هزار میلیارد تومانی مالیاتی در بودجه امسال اظهار داشت: سرجمع این رقم با درآمد نفت به 300 میلیارد تومان می‌رسد که بخش عمده آن صرف حقوق کارکنان دولت می‌شود.

وی با بیان اینکه در شرایطی قرار داریم که دشمن جنگ نظامی را رها کرده و به سمت جنگ اقتصادی رو آورده است، افزود: برخی اوقات نیز با بی‌تدبیری و عملکرد ناصحیح راه دشمن را ادامه می‌دهیم.

رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با تاکید بر استفاده از نیروهای جهادی و انقلابی در عرصه‌های مدیریتی کشور به‌ویژه عرصه اقتصادی گفت: در غیر این صورت نمی‌توان در شرایط و وضعیت موجود، کشور را مدیریت کرد.

وی با اشاره به مشکلات اقتصادی و تاثیر آن بر قشر ضعیف جامعه، تصریح کرد: عده‌ای با نفوذ و استفاده از رانت اطلاعاتی هزاران میلیارد به جیب زده و برخی نیز در تامین نان شب‌شان مشکل دارند.

رضایی با بیان اینکه دولت با بد‌سلیقگی قصد در تامین درآمد خود از اقشار ضعیف جامعه دارد، گفت: برخی نیز با بهره بردن از رانت و ... از پرداخت مالیات فرار می‌کنند.

نماینده مردم شهرستان جهرم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به سوال مجلس از رئیس‌جمهور در مورد وضعیت اقصادی کشور، بیان کرد: وظیفه داریم در هر شرایطی که فشار به مردم مترتب می‌شود دفاع کرده و همواره پشت‌سر آنان باشیم.

وی ادامه داد: بنده نیز از امضا کنندگان سوال از رئیس‌‌جمهور بوده و تا آخر بر امضا خود پایبند بودم.

این نماینده مردم در خانه ملت با اشاره به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب در جمع کارگزاران نظام، تاکید کرد: صحبت‌های آقا همواره انرژی‌بخش بوده و انسان را به کارکردن دلگرم می‌کند؛ برعکس برخی مسوولان سخنشان جز دلسردی چیز دیگری ندارد.

رضایی با اشاره به اینکه مسوولان با رفتار خود به مردم دلگرمی دهند، گفت: در برخوردها باید عدالت سرلوحه باشد چرا که پاک‌دستی و عدالت سبب علاقمندی مردم به سوی مسوولان می‌شود.

نظرات بینندگان