کد خبر: ۱۲۳۸۸۰
تاریخ انتشار: ۱۲:۰۸ - ۰۳ مرداد ۱۳۹۷

حضور شیما آل سعدی در اردوی لیگ جهانی کاراته

مربی تیم ملی بانوان کاراته از حضور شیما آل‌سعدی، ورزشکار توانمند شیرازی در اردوی لیگ جهانی کاراته وان برلین آلمان خبر داد.
به گزارش شیرازه ستاره موسوی با اشاره به آغاز اردوی آماده‌سازی تیم ملی بانوان کاراته برای حضور در بازی‌های آسیایی 2018 جاکارتا اظهار داشت: این اردو برای آماده‌سازی چهار ملی‌پوش اعزامی به بازی‌های آسیایی تشکیل می‌شود، اما تیم ملی جدا از این رویداد مهم، لیگ جهانی کاراته وان برلین آلمان را هم شهریور ماه در پیش دارد، از همین رو نفراتی که شرایط حضور در مسابقات آلمان را دارند نیز به اردو دعوت شدند. 

مربی تیم ملی بانوان کاراته از سارا بهمنیار، نسرین دوستی، فاطمه چالاکی، آویشن باقری، زهره برزگر، مینا یوسفی و محدثه آقایی به عنوان دیگر حاضرین در اردوی آماده‌سازی خبر داد و گفت: شیما آل سعدی نیز در این اردو حضور دارد. 

وی افزود: تا پیش از مسابقات قهرمانی آسیا در اردن آل سعدی شرایط حضور در آلمان را نداشت، اما با محاسبه امتیازات مدال برنزش در رقابت‌های قهرمانی آسیا، او احتمالا خواهد توانست در لیگ جهانی برلین شرکت کند از این‌رو از آل سعدی نیز دعوت کردیم به اردو بیاید.

موسوی با اشاره به اینکه اردو از دوم تا نهم مرداد به طول می‌انجامد، گفت: تا زمان اعزام به جاکارتا سه مرحله اردوی آماده‌سازی را پشت سرخواهیم گذاشت که در این میان از هیئت‌های استانی هم درخواست خواهیم کرد نفرات برتر خود را به سازمان معرفی کنند تا پس از بررسی، از آنها به عنوان یار تمرینی و برای کمک به ملی‌پوشان در اردو آماده‌سازی استفاده کنیم.

شیما آل سعدی، بانوی کاراته‌کار شیرازی است که هفته گذشته با کسب نشان برنز در مسابقات آسیایی اردن در نخستین حضور خود در تیم ملی بزرگسالان کاراته ایران شگفتی‌ساز شد.


نظرات بینندگان